♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hvordan er formen om dagen? Jeg slapper godt av etter jobbingen og det er deilig! Skal til legen på torsdag, blir spennende å høre åssen lille gutten ligger! Klarer snart ikke å vente lenger, begynner å bli alvorlig utålmodig!! Leste at hvis en har regelmessig sex 4 uker før termin så var sjansene store for å få nærme termindagen!! Det har vært litt dårlig på den fronten hos oss så det skal vi gjøre noe med fra og fredag!!;) hihi:) 4 uker til termin igjen da.... Ellers har jeg jammen ingen plager, ikke kynnere, bare litt ryggsmerter men ingenting ellers... Begynner nesten å savne kynnere!!!
Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 hepp...... jeg sender herved:KYNNERE OG MASSE VONDT!!!!! hehe...du skal slippe å være bare gravid.... er egentlig som vanlig med meg,bare værre...er helt i ørska nå.helga har vært et mareritt.med kynnere,NEDPRESS(vet det er det nå),stikkinger og voooondt så det holder til flere her.jeg er helt klar for å ikke gå lenger.vet ikke om jeg årker mer jeg...i natt sovna jeg 06.45,og kl 07.00 ringte klokka...men har nå sovet hele 3 timer.men tro ikke det var uten avbrekk nei...knærten borra seg vist vei.trodde alt skulle sprenges.helt hyper dyper var han. så oppdaga jeg noe rart...i går var jeg på vekta,for å titte litt.pleier egentlig ikke det,siden jeg går ned.men da var jeg plutselig 4kg tyngre!!! jm kommer til å ramle av stolen hun,heheeee... har fått vann gitt.men har ikke mya andre symtomer,så jeg venter med å sjekke til onsdag.men tungpusta å elendig gitt.tar aldri slutt dete nei... det der med sex...."hva er det egentlig"???? har ikke sett eller hør noe om det jeg.....må vel snart tørke støv av "karosseriet",hahaha.... tror nok det kan hjelpe ja,hvis ikke så har man iværtfall fått vilja sin på den fronten,hehe...men tro ikke slikt kan lures til her du..å neida,her er man allergisk tror jeg....ikke for det,tror ikke jeg går 4 uker til.kjennes ikke slik ut nå.å jeg er klar til xtion jeg.hehe...nå er det ingen fare,så jeg venter.skal ikke forundre meg at han venter til overtid,når jeg har vært så flink å klare beholde han over grensa...hmmm,da tror jeg det blir sure miner her....ikke savn kynnerne,for når di kommer igen så blir det andre jaggumeg andre boller.da er det nemlig "showtime" hehehe...
Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 atte,har du starta "modninga" allerede? hihihiiiiii
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2006 Hehe! Nei, var ute og spiste en deilig middag! Ikke en forbanna kynner.... Men får vel bare være glad for det...:/ Tipper nok at du kommer til å føde snart du! heldiggris!! Tror nesten at du må det og,synes det er bra gjort av deg at du orker å gå rundt med så mye vondt og dårlig søvn så lenge!!! Så du skal på kontroll til onsdag?? Det blir spennende å se! Tror det kan ha en del med vannet i kroppen å gjøre at du gikk opp så mye! og kanskje lille gutten ble plutselig mye større??
Gjest Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 middag?? JEG OG VIL HAAAAA!!!!!! men her på landet finnes ikke en forbaska uteplass...jaja.... jeg har som sagt sendt kynnere til deg.du får bare vente litt til,knegg knegg.... vet du,jeg synes også jeg skal føde snart...i dag er den verste dagen noen sinne..men det går da på et vis her..er vann som gjør økningen ja,det tror jeg.men,hehe,,,gleder meg til å høre hva jm sier...må vel bli himmelfallen og sjokkert...kniiiis..... håper ikke det er knærten som har lagt på seg 4kg på 4 dager....da blir det jo en kjempe.... alle tegn tyder på "snarlig frem fra mørket" her,men vi får se...jeg har jo tatt feil før....tipper jeg ser lysere på det i morgen.... godt at du er bedre,men typisk når man helst vil ha di...hehe... du får starte "tørrtrening" til fredag,heheheheeee....(er i tullehumør nå)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 Hehe! Ja, og gjett om gubben gleder seg!!!! har ikke blitt noe på han på lenge! er vel nesten blitt jomfru igjen jeg;) Det blir i hvertfall mye av det så lenge jeg orker, hihihi! Men er det viktigst å ha selve sexen eller det at han "leverer" inni meg om du skjønner hva jeg mener...Kremt...:/ Du er en tøff dame attpåklatt som holder ut!!! Og alltd positive tanker hos deg! Du er en ekte "fødekvinne" tross for litt kompliserte svangerskap synes jeg altså!!!
Gjest Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 her er det omvendt...hehe...jeg skal lokke å finne frem støvkluten jeg...kniiis....har prøvd forskjellige råd her....prate varmt om å se han gjøre husarbeid naken...,skal prøve å dresere han som bikkja..på plass må da bli ordren...? hohoho,syns jeg ser det...har ikke vært i stand til slikt jeg,så det sier seg selv..men lov å drømme vel? =0) joda,oppskriften kan jeg,men funker den tro?? jeg er en pyse syns jeg...denne gangen gruer jeg,og vet ikke hvorfor...kanskje fordi det er så lenge siden sist,og alt virker som det er første gang...mye nytt,og plager i fleng..godt jeg vet det er siste gangen ja....nå kjennes det ut som om han har lagt seg godt ned i bekkenet.gjør innmari vondt,og jeg springer på do hele tiden..springer,vell....det var litt overdrevent...blir spennende på onsdag.om jeg får gode nyheter for en gang skyld.at hun sier noe jeg vil høre nå...han får bare titte ut hvis han vil.skal ikke knipe igjen lenger jeg...tenk,kun 4 uker igjen...GÅR DET VIRKELIG AN??
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2006 Det er sant... 4 uker er ikke mye!! Og du har enda ikke født, hvem hadde trodd det!! Hva håper du å høre til onsdag da?? Så hos deg er det omvendt ja...Hehe... synes det blir godt å få et litt mere vanlig sexliv igjen etter dette her... Må si at det å gå gravid har ikke vært den største lidenskapen min... Begynner virkelig å bli lei! Og tror nok at det blir en stund til neste geng... Så åssen er oppsriften da?? Hva hjelper mest tro?? Jeg vet ikke altså...
Gjest Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 ja...tenk 4 uker igjen,og her sitter jeg ennå...hadde jammen ikke trodd det da det så som mørkest ut nei.men utrolig egentlig... håper hun sier noe slikt:"ja,her ligger han godt ned i bekkenet,alle tegn tyder på at du blir sendt NÅ...,"og at jeg føder i full fart uten smerter,hehehe....den var vel litt dryg vel? tror sexlivet mitt blir mer elendig etter dette...livredd for å bli gravid igjen,hehe...meeeen,hvem vet... man blir lei av å gå sånn,men du merker etter to tre år at du vil ha fler.tro meg...oppskriften er slik du beskrev den...bare å "peise" på det mannen din holder,hehe...tenker han blir sliten,stakkar....=0) men forklar han at det blir leeenge til neste gang,etter guttungen er kommet...hihhiiiii.....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2006 Hahaha! Kan ikke forestille meg at han kommer til å bli lei noen gang! Det er ikke akkurat han! Har du forresten lagt ut noen flere bilder av deg?? Gjorde det i stad... Et kjempe flott et med masse hvitvask på magen! HAHAHA! Nei, det blir super spennende til onsdag! Jeg er mest spent på åssen gullet mitt ligger! Håper virkelig han kan fortelle meg det til torsdag!!
Gjest Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 såpass....du har altså en "durasell" mann?? hehehehe har ikke tatt bilder,men må vel det..er jo i uke 36 på onsdag,og hvem vet hvor mange uker til det blir...så du har ordna "hvitvasking" av mage?? trodde det var penger man vaska jeg....blæh... skal smugtitte jeg....=0) jeg er veldig spent jeg også...håper din har funnet rette veien,og har krøpet laaaangt ned...husk,vi skal jo følges hele veien,og da må vi jo føde samtidig også....hehehe han skal si det torsag..!! hils fra meg å si at jeg også vil vite det...
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2006 Det skal jeg gjøre! Blir sinna hvis han ikke finner ut av det, men hadde ikke blitt veldig forundra!! Ja det må du ordne, er jo litt moro å kunne se tilbake på de! Da tror jeg man skjønner først hvor "store" Vi faktisk var... Hvor kjenner du mest bevegelser igjen???
Gjest Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 kan ikke tro han ikke finner det ut...da bør han som sagt bytte yrke... artige bilder du har lagt inn.har veldig lik mage,vi to. etter turboturninga i natt,og i dag,så er rompa oppe til høyre for navlen. så ligger ryggen nedover,på siden.bena kjenner jeg på andre siden av navlen,og hendene krafser nede med bekkenet.men jeg tror hodet er langt ned.kan ikke skjønne annet.kjennes iværtfall slik ut.hikka neddi der i dag,så....når han bevegger seg,så er det der jeg ser det,og kjenner det.men nå er han sovnet tror jeg.stilt...ladder vel opp til natta...grøss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå