Gå til innhold

Når kommer festeblødningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bittelitt rosa på papiret i går på dag 26 i syklusen....syklusene mine varierer på ca 28-31 dager..............trodde det var spotting, men det var ingenting i dag.....hmmm håper jo at dette kan være den berømte festeblødningen....men sikkert ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det jo være.. Men det er visst veldig få som har festeblødning.. Når hadde du EL da? O m det s k u l l e være en festeblødning, så har du nok fått en litt lengre syklus nå.

'

Lykke til! blir spennende!

Skrevet

Er ikke helt sikker på når el var faktisk.................men når får man vanligvis festeblødningen (dersom man får den....)......1 uke etter el?

Skrevet

tror det skal være ca 1 uke etter ja... Ikke for å ødelegge håpet ditt men jeg spottet på dag 26 og litt på dag 27, og på dag 28 kom TR for fullt. Håpet i det lengste jeg også. Men går friskt i møte neste pp!

Skrevet

Det kan være en festeblødning :o) (men få har dette). Noen har en festeblødning ca 1 uke etter el....og noen har det ett par dager før ikm....alt er mulig! Håper det sitter en spire for deg! XXX fingrene mine for deg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...