Gå til innhold

Jeg har blitt rar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker nesten ingen lenger! Jeg føler at jeg har så lite til felles med mine venninner og det er heller ingen jeg studerer med som jeg kunne tenkt å blitt bedre kjent med. Andre som har det slik? Det er sikkert vanlig å forandre seg en del når man venter barn, men jeg har ingen personer som jeg har lyst til å tilbringe tid med (bortsett fra typen da)... Rart egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha! Kjenner meg igjen! irriterer meg litt over alle egentlig... bortsett fra de få venninner jeg har som enten er gravid selv eller har barn, de andre forstår meg ikke... Hihi... Det gir seg kanskje etterhvert :)

Skrevet

Jeg har ingen venninner som har barn eller venter barn, så dette er noe skikkelig dritt egentlig!

Skrevet

jeg og har blitt sånn, kunne godt isolert meg totalt fra omverdenen sammen med min kjære, men har ingen mulighet til det.... Går sikkert over etterhvert, får vi håpe!!

Skrevet

Så da er det ikke bare meg...:) Er blitt slik jeg også. Godt å høre at det er flere. Kanskje det er ett svangerskapssymptom. Gidder nesten ingen jeg! Jo, de som er gravide og har barn går greit her også, værtfall noen av dem... Huffda, jeg er jo blitt sær:)

Hilsen en til som vil være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...