Gå til innhold

For lite melk...?? Hjelp

Anbefalte innlegg

Heisann. trenger litt råd her.. Har en liten på 7 mnd. Har fullammet frem til nå, med tillegg av litt grøt til kvelden. Føler nå at han er veldig urolig midt på dagen, og er usikker på om jeg har for lite... Har prøvd å øke produksjon på flere måter, men har ikke merket noe endring. Lurer litt på å gi en flaske midt på dagen, men er redd for at produksjonen skal gå enda mer ned...Også redd for kluss mellom flaske og pupp hvis det blir flaske en gang for dagen. Noen som har råd/ vært med på noe lignende??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6010896-for-lite-melk-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde også at jeg hadde for lite melk(hadde nok det også)...snuppa var veldig urolig og på helsestasjonen viste det seg at hun ikke hadde lagt på seg på to uker(3 mnd gammel).

Jeg drakk ammete(min 3 g daglig), la henne til brystet så ofte som overhodet mulig og pumpet meg itillegg. Synes ikke dette ga det helt store resultatet etter 1 uke, så da begynte jeg å vekke henne 1 ekstra gang om natten(altså 3 amminger fra midnatt til 8), og gikk til akupunktør....og da merket jeg stooor forskjell. Fra å føle at brystene mine var heeelt tomme konstant, har jeg nå til tider spreng når det går mere enn 2 timer fra snuppa har spist. Nå er vi begge to veldig blide og fornøyde :)

Masse lykke til...det er viktig og ikke bli oppkavet og stresset av dette...(det ble jeg!!!), da blir det bare MYE værre. Jeg er sikker på at det ordner seg for deg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...