Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Hei Måtte bare skrive at jeg fant hjertet til knøttet i dag med babywatcheren min. Så utrolig herlig følelse :-) Føler liksom at det ble mye mer virkelig nå! Er rundt 10-11 uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Åååå! Så bra. Gratulerer Tror jeg må få låne venninnen min sin om noen uker....he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 ja helt utrolig! Prøvde å finne knøttet igjen når mannen min kom hjem, fant den et øyeblikk og så gjemte den seg igjen...tyyypisk Men utrolig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julekone Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Hva er en babywatcher? Det høres herlig ut å få høre det lille vidunderhjertet. Vet noen av dere forresten om man kan få høre hjertelyden på første sv.skapskontroll hos fastlegen? Eller må man på ultralyd for å se/høre at spiren har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2006 www.babywatcher.no der kan du lese om den og evt. bestille. Jeg kjøpte min brukt via finn.no :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå