Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Det er 3mnd siden jeg hadde siste mens. Har tatt 3 cb tester med en ukes mellomrom etter to mnd uten mens, men alle har vært negative. Er kjempe frustrerende! Vi har prøvd en stund å bli gravide, men det er litt anskelig når jeg ikke får mensen. Har jo et lite håp om at jeg kanskje er gravid, men det ser ikke sånn ut på testene.:-( Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Har du gått på p-iller??? Og eventuelt hvor lenge??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Vil anbefale deg å ta turen til legen snarest siden det kan være noen alvorlig galt, elelr så kan du være gravid uten at det slår ut, men tre tester som er negative tyder det på noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg gikk på yasmin p-piller i ca ett år. Er ca 6mnd siden jeg slutta med de og hadde nogenlunde stabil mens etter det. Jeg har bestillt legetime men er så fullt at de ikke hadde legetime før 25september! Ringte til en privat gyn klinikk, men de sa jeg måtte ha henvisning fra legen foe å få time. er der vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 reis til legevakta da herregud de kan jo ikke nekte deg.... Det virker som at det er noe veldig galt her... Uff hadde vært urolig jeg da assa når ingen vil ta deg i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Har du forklart hva problemmet er? Kan du få snakket med legen personlig for å høre om henvisning? Prøv den til sekretæren at du vil bli satt over til legen pga en hastesak. Hun har faktisk ikke noe med hvorfor du ringer bare husk det. Spør etter navnet til sekretæren slik at du kan "bruke" det mot henne senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg forklarte sitvasjonen til sekretæren...legen min skulle ut i permisjon så det skulle komme en ny en og var derfor så lang ventetid. Ringte til legevakta nå...de gav oss nummeret til en klinikk som vi ringte og fikk time på onsdag :-) Han trodde kanskje det var noe som heter pos eller pso...var litt stressa så fikk det ikke helt med meg. Noen som vet hva det er? Var ihverfall deilig å få time så kjapt! Tusen takk for svar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Du kan gå inn på www.lommelegen.no og søke på pcos, så kan du lese mer om hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 Hei..jeg tok 3 digitale CBtester som var negative..sist tok jeg før helga. Tok test hos legen i dag og da var den plutselig positiv.. Legen sa at enten så er jeg akkurat blitt påvei...hvis ikke så KUNNE det være feil vare... Har ikke had mens siden midten av Juni...så hvor langt jeg er påvei vet vi ikke ennåp..må ta UL.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyboyღaug07 Skrevet 21. august 2006 #10 Del Skrevet 21. august 2006 HEI HEI! Jeg kjente meg igjen i innlegget ditt med en gang.. Jeg har ikke hatt mens på 4 mndr, har aldri brukt p-piller eller noe lignende og hadde noenlunde stabilt syklus, + - noen dager . Når mensen uteble förste gangen trodde jeg at jeg var blitt gravid men nei..Fikk en stund etterpå utflod som varte i 2 uker men siden begynnelsen av juni ingenting.. Jeg har lagt på meg 7-8 kg i löpet av denne tiden, og jeg har aldri för klart å legge på meg så mye på så kort tid. Brystene har blitt mye större (alle BH-er jeg har er blitt for små faktisk), og de er ömme hele tiden..Magen er oppblåst utrolig mye spes blir den kjempestor utover kvelden..Mange har spurt meg om jeg er gravid, jeg skulle önske at jeg var det.. Humöret er VEEELDIG svingende, jeg eksploderer for en filleting, jeg er blitt så agressiv i det siste..stakkars mannen min... Er kvalm innimellom, og her om dagen fikk jeg lyst på peanötter til frukost?!?! Tissetrang omtrent HELE tiden.. Jeg har tatt flere tester men alle viser negativt, og jeg har begynt å innse at det er noe annet som feiler meg selv om jeg skulle önske at jeg var gravid Skal til legen neste uke til utredning...Tok noen blodpröver i utlandet i ferien og alle var fine, hormonprövene også, bare en hormon som det var litt höyere verdier på, men legen der mente at det ikke skulle gi meg noen "plager" som f eks uteblitt mens.. Det som er mest irriterende er at vi mister verdifull tid Blir ikke gravid når jeg ikke har mensen..Vi er inne i vårt 6pp... Håper at legen finner ut av det og at spiren sitter snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå