høstglede Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Skal vi lage et treff? Jeg oppdaget akkurat disse sidene i dag jeg da. Hvor pleier det å arrangeres treff da? KLanskje ta en trilletur?
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Det kan vi gjerne gjøre!! Treffene kan vi jo ha hvor som helst, på cafe, hjemme hos noen over alt egentlig. Trilleturer er også koselig da:-) Er det ikke flere som har msn her da??
høstglede Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 Koselig å møtes vet du. Jeg har msn, men vet ikke helt hvordan jeg legger til så jeg gjør det senere i kveld når mannen min kommer hjem. Jeg er her litt til og fra i løpet av dagene, men nå må jeg gå og fixe middag. Håper det blir litt aktivitet her da. Kanskje vi chattes senere i dag eller i morgen. Vi får visst besøk i kveld så da blir jeg ikke noe her inne i kveld..
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Skriv adresen din her så kan jeg legge deg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå