Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk melding idag med henne.Hun har bltt innlagt på sykehus med høytblodtrykk,eggehvite i urinen og urinveisinfeksjon.Hun har også fått vite at babyen er liten.

La oss alle krysse fingrene for henne.Dette kan ikke være mye greit.Tar jeg ikke helt feil har hun termin 17 november.

Ønsker deg god bedring konemor@.

Klem og kos !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6010588-konemor-har-havna-p%C3%A5-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

å hold kjeften på deg! kritikk passer i hvert fall ikke i denne tråden!!! Om jeg er enig eller ikke spiller ingen rolle, men som sagt: unødvendig å skrive sånt her!!!

Jeg sender uansett min støtte til Konemor@, uansett hvem som har fortalt dette. Vi krysser fingre!

Annonse

Jeg krysser alt jeg har for at alt går bra - det er jeg sikker på at det gjør. Er man positivt fokusert går det som regel bra =)

Vil ønske lykke til!!

Det er mange her på BIM som tenker på deg i dag.

Uff... Ble selv lagt inn med svangerskapsforgiftning på slutten av forrige svangerskap, så håper alt går bra med henne. Det er jo bra de tar slike ting såpass alvorlig, og hun får jo mye mer ro og oppfølging på sykehuset. Ønsker deg god bedring og lykke til videre i svangerskapet konemor@!

Annonse

Sorry, men jeg må si at jeg blir overasket over oppførselen til noen her inne, er det mulig å hakke og slenge med leppa til hverandre. Dere er (regner jeg med) voksne kvinner som venter barn også oppfører dere, dere som lite voksen.. Synes det er så mye klaging og syting at jeg bli små sprø.. Mvh Julie

Enig med Julie.Er så mye drittslenging over alt nå at jeg blir helt paff.Den ene tror den er bedre enn den andre.Som om det er greit å oppføre seg helt dust bare fordi andre gjør det.Ber hverandre holde kjeft og slikt.Blir for dumt.

Anonym nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...