Gå til innhold

Oktober: halsbrann og vann i kroppen...


Nyckelpiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliten2

hei hei, jeg har vært veldig plaget med vann i koppen spesielt i beina i sommer og ingenting av "vanlige" naturlige metoder virket, ikke engang å legge beina høyt gav merkbart resultat. Det føltes helt grusomt og føttene mine var som to svamper..uansett. legen min gav meg noe som heter Venoruton som gele og som dulver til å drikkes og etter en uke har dette tatt knekken på alt vannet! En arbeidskollega kommenterte det i dag til og med.. Åhh, du har tatt av! jeg kan se det på ansiktet og armene dine.. (jeg viste ikke at jeg hadde vann i kroppen der..) Så jeg anbefaler den medisinen på det varmeste. Ubehaget er helt borte og det er ikke skadelig for babyen. Det er ikke vanndrivende. det er en medisin som styrker blodårene og lymfesystemet så de ikke lekker væske.

 

Ang. halsbrann spiser jeg LITT iskrem eller drikker LITT sjokomelk før jeg legger meg og holder meg unna salt, sterke krydde, tomat, appelsin og spesielt sure ting.

 

Håper du føler deg bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot halsbrann: GAVISCON flytende rett før sengetid...det funker kjempe bra :o) Det får du kjøpt på apoteket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ellers merker jeg at halsbrannen blir værre hvis jeg spiser mye brød eller annet med mel/gjær i (pizza, f.eks.). mye frukt og grønt hjelper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gaviscon synes jeg er helt ille. Det vokser sånn i munnen at det er umulig for meg å svelge... Til nå har jeg spist litt yoghurt el drukket melk om kvelden. Lar for all del være å spise banan om kvelden eller krydret mat. Dessuten har jeg fire puter i sengen, så jeg legger meg bortimot sittende. Måtte krype til korstet i dag og gå på apoteket. De anbefalte sterkt noen tyggetabletter som ikke skulle være så ille som gaviscon flytende el. tabletter. Har ikke prøvd dem ennå, men de heter aflurax og skulle vissst smake litt lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halsbrann: Spis en liten rå potet =)

Ikke drikk juice, eller andre frukt-drikker, da blir det værre, og spis små mengder. Drikk melk, ( jeg drikker ikke melk, så her går det i Biola og sjokolademelk) Men en liten rå potet hjalp =)

Har desverre synlig mengder vann i kroppen, så her vet jeg ikke hva som hjelper.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...