Gå til innhold

Oktober: Hei Ventos


snuppsnupp

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg?Nå nærmer det seg fort:-).Har ikke fått vært her så mye da vi har hatt litt problemer med maskinen.Men nå skal alt være ok igjen:-) Jeg er i grei form,litt rygg og bekken plager men ellers alt ok.Har fått vite at det er ei lita tulle vi venter:-) Da blir dattra vår veldig glad for hun liker nemlig ikke gutter....fordi de bare sparker fotball:-)) Skal på ul til onsdag,det er så deilig å se den lille på skjermen å vite at alt står bra til.Vi var på besøk på tønsberg sykehus forrige uke,utrolig fint der nå.Så nå er det vel snart på tide å ta frem litt babyting og tenke på og pakke en liten bag til sykehuset...iiiiikkk:-))Håper alt står bra til med dere og lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, snuppsnupp!!

Koselig å høre fra deg, og så bra at alt står bra til.Søtt med ei lita jente da, gratulerer.-)))

Ikke vært på nett på lenge jeg, pga flytting. Men, idag er det endelig i orden igjen. Ikke i særlig bra form om dagen. veldig plaget med bekkenløsning. Ikke stort jeg får gjort om dagen..

gleder meg til det er over nå, og til å få treffe den lille viltre gutten som ligger i magen:-))

Skal på 3d ul til man. og kontroll på sykehuset til torsdag. regner med at det blir ks en gang i begynnelsen av oktober. Vi får holde kontakten her inne framover...det er jo spennende da:-))))

Enn så lenge, lykke til!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...