Gå til innhold

Nytt treff i Lillestrøm på kveldstid

Anbefalte innlegg

Nå har noen fra Bli-gravid gjengen blitt gravide, og jeg håper vi kan ha et fellestreff for alle som er og ønsker å bli gravide?! Da blir det noen flate og noen store mager. :-)

Et forslag inne på Bli gravid er onsdag 30. august kl 17.00 på Fryd. Er det flere som kan da?

Fortsetter under...

17.00 er litt tidlig for en del ja, men supert at dere kommer etterhvert da. Ikke så lett å se på oss andre at vi er gravide (de som er det) men vi kommer til å ha epler på bordet siden vi nå engang begynte med det. :-)

Annonse

hehe, har et forslag til jeg.. Kan vi ta det på Egon i stedet for Fryd? De har litt bedre dessert menyer der, også er det ikke fullt så restaurant preget som det er inne på Fryd.. Stemmer også i for klokken 18:)

Tar middagen hjemme først jeg... pengene flyr ut til alt annet om dagen.. så nøyer meg vel kanskje med en god dessert :) Jeg lover de har kjempegode desserter på Egon altså:)

Vi tar det på Fryd denne gangen siden vi har planlagt og annonsert det et par uker på flere steder. Vi som kan starter opp klokka 17, men vi er jo der klokka 18 også...

Vi får deale litt på tid og sted neste gang. Personlig er jeg bittelitt lei av Klimt, også de skumle dodørlåsene deres da.. *klaus*

Kab, du får gjøre som min tyske venninde å kjøpe med deg det beste og billigste fra et sted og spise det et annet sted! :-)

Annonse

Hei, det er hun gale damen som svarer på sine egne innlegg og motsier seg selv igjen. Altså, jeg sjekket ut websiden til Fryd, og det var jo restaurant med hvite duker over hele nå?! Har ikke vært der siden det var Miro, de hadde liksom kafe ytterst...

http://www.utelivssiden.no/utested/?nr=11

Kanskje vi må bite i gresset etc, men siden det var Enitsirk79 fra Bligravid og den gjengen som dro igang, får vi se hva de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...