Gå til innhold

Flere som skal ringe inn mens snart?

Anbefalte innlegg

AH, endelig begynner det å nærme seg ny runde for meg. Første del av sommeren gikk fort pga. ferie og mye å gjøre, men nå synes jeg bare at tiden ikke kan gå fort nok. Regner med å ringe inn mens på søndag, og da er jeg i gang igjen!

Håper og tror at vi skal klare det denne gangen! Positive vibber er bra ikke sant? ;-)

Lykke til videre alle ventere, rugere, sprayere, stikkere og gravide! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6010224-flere-som-skal-ringe-inn-mens-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så utrolig spennende! Det skal bli godt å komme i gang og vite at det i alle fall skjer noe! :-) Ønsker deg lykke til. Kanskje vi kommer til å følge hverandre ganske tett her... Vi får håpe på sommerbarn 07 - tror du ikke? :-)

Annonse

Hei! Skal også snart ringe inn, ca 1 september. Blir vel ikke oppstart med hormoner før midten/slutten av september. Har hatt 2 fryseforsøk, så nå blir det full pakke med hormoner igjen. Dette er for øvrig mitt 6 forsøk, så jeg håper bare det går bedre denne gangen.Både gruer og gleder meg. Synes alt var lettere første gangen når jeg ikke visste hva som ventet meg, men det skal gå bra!!!!!!

Lykke til alle sammen!

Jeg ringte inn mens på fredag :-) Skal på ultralyd i morgen! Gleder meg fryktelig!!

Mest sannsynlig egguttak på mandag :-) Tenk; bare 6 dager til! Dette har vi ventet på så lenge!

Lykke til allesammen!!!

Regner med mens snart nå.

Litt usikker på om vi skal satse på fryseforsøk denne måneden eller neste. Har akkurat startet i ny jobb, og det kunne passe bra å ikke bli altfor kvalm de første månedene.... Vi hadde et IVF forsøk i våres og har 4 på frys.

Usikker på om vi skal sette inn 1 eller 2 også.

Jeg er over 40, og vi har en datter på tre, og dette blir siste forsøket.

Lykke til alle dere andre iallefall.

Annonse

Jeg er på dag 24 i syklusen og skal ringe inn mens, ant i begynnelsen av september (selvom jeg håper at den mensen aldri kommer da men.. ). Starter da på fryseforsøk ca midten av september. Tiden går visst ikke fort nok ;)

Lykke til alle sammen!

Jeg melder meg også me i denne gjengen selv om det er noen uker til vi begynner. Skal begynne med sprøyter i midten av september. Skal ikke ha spray. Jeg trengte ikke det ifølge Medicus. Dette blir mitt første forsøk så er veldig spent. Jeg synes også tida går ekstremt saaaakte for tida. Nå har jeg bare lyst å komme i gang. Skulle egentlig hatt mitt førte forsøk i mai/juni, men så ble jeg plutselig spontant gravid, men så endte det i SA.

Hvorfor skal dere inn til prøverørsbehandling da? Mannen min har dårlig sædkvalitet så vi skal inn til ICSI.

Lykke til alle sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...