Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre..hun gråter hele tiden..

Anbefalte innlegg

Hun er snart 3mnd og i det siste så har hun virket så utilfreds.gråter hele tiden nesten,ikke hyling eller vræling,mer sutring .hun smiler endel imellom også.men det snur seg på sekunder..jeg klarer ikke å forstå hva som er galt.det sliter sånn,for jeg må liksom "underholde"hele tiden..på natta går det bra,sover hele natta...hva kan jeg gjøre?

Fortsetter under...

hva gjør dere sammen da? kanskje hun kjeder seg? har du prøvd babygym, vippestol eller en musikk uro kanskje? her har lillemor t.o.m fått se en litt på tv'n:)

eller så kan det være tenner som er på vei?

har hun fått noe nytt å spise, om du ammer, så kan det jo være noe hun reagerer på...

vanskelig å si, men hvis du er veldig urolig bør du ringe HS å høre, så kan de sikkert ta en titt på henne, sånn at du vet alt er greit!

Høres ut som hun er trøtt ja...ofte kan de blir overtrøtte og da er det vanskelig å få dem til å sove. Sover de lite sover de mindre igjen..det er en ond sirkel det det. Jeg hadde plutselig samme problem som deg, da min var 3 månder. Jeg fikk tips på helsestasjone om å stimulere henne så lite som mulig (altsa ingen underholdning) og rett og slett bare legge henne når hun begynte å gråte. Det funket hos oss. Hun begynte å sove bare mer og mer etter dette.

Annonse

Inatt sov hun fra 2130-0800...så fikk hun mat og vi sov videre til 1100...er det da trøtthet?fra da og til nå har hun også hatt en blund på ca halvtime..hun pleier å ligge under babygymmen å leke seg,men hun sutrer mens hun leker også..vippestolen bruker vi masse..hun har vært slik i flere dager...ammer henne.mens noen kvelder får hun mme,hvis jeg f.eks har spist noe som jeg tror hun kanskje kan reagere på..

Ja, kan fint være trøtthet selv om hun sover så mye om natten. Vår sov også omtrent slike netter og i tillegg 3-4 timer på dagen fordelt på 3 dupper. Hun ble trøtt 1,5 til 2 timer etter at hun hadde våkna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...