Gå til innhold

venter og venter

Anbefalte innlegg

Dataen min svartnet på fredag! Jeg savner s fælt og sitte og "klage" om mine kvaler. Er jeg gravid eller ikke? Det er litt pussig for jeg ble spådd på torsdag der sa den som spådde meg at h*n kunne ikke si om jeg var gravid eller ei nå, men at jeg måtte roe meg ned litt og ikke stresse få fælt med dette. Jeg har jo holdt på med dette i ett år nå, så jeg stresser veldig. Jeg skulle være hjemme alene på lørdag kveld; og da hadde jeg tenkt å være her og "skravle" , men jeg måtte jo bare ta de helt med ro på sofaen i stedet da! Kan det være sjebnen.

Vel jeg testet på fredag med CB digital. Har mange tegn som tyder på og være gravid. Men den var neg. Testet lørdag og i går med vanlig CB. Negativ. Har IKM i dag, muligens i morgen. De tegnene som jeg var så sikker på sa meg at jeg va gravid, er np mer og mer byttet ut med at jeg er skker på at tanta kommer.

Krysser fremdeles fingre og tær... Vet ikke helt når jeg kommer tilbake for jeg må gå til en butikk som ligger et stykke unna, for og bruke en slik gratis data....

Lykke til alle prøvere, og gratuerer alle nygravde... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6010071-venter-og-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...