Gå til innhold

Nattinatt - Kan du spå meg?? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar. Nå ble jeg glad.. Håper det stemmer. Sist ble jeg gravid i oktober men mistet da rett før jul. Når det gjelder jobb så sa jeg opp en krevende jobb jeg ikke trivdes i og går nå hjemme for å ta det litt med ro (redd jeg mistet barnet sist pga stress). Selv om jeg trives hjemme føler jeg at jeg burde ut i jobb igjen, men har fått litt prestasjons angst... Tenkt litt på å starte egen bedrift en gang i fremtiden.. ser du noe her....????

Klems,

Annonse

Hei vennen

Har ein liten masekopp rundt meg,og ei med lekse,men skal prøve å sjå eg likevel.Ser det kan være litt godt for deg å slappe av litt heime no.Men skjønner godt kva du meiner.Er noko med det sosiale,og å få brukt seg sjølv.

Ja det ser absolutt ut som at du kan satse på å starte opp eiga bedrift.Kanskje det du skal bruke tida litt på no.Å finne utav veien videre.Allerede i 2009 kan de planene bli realitet,vist du står på litt.Kan virke som at du forbereder deg i løpet av 2008.Så er det viktig å huske på at me stort sett former framtida vår sjølv,men mulighetene til å starte opp noko sjølv,er absolutt der.Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...