Gå til innhold

Da var den første mammabuksa kjøpt ;)

Marimekko ♥2 gutter♥

Anbefalte innlegg

Fant faktisk en veldig fin på hm i lys grå olastoff, og så var den trang nedi beina. Kjempe deilig å ha på. Ble litt desperat og deppa i dag morges når jeg skulle ha på med den buksa som jeg sagger litt i og som er vid til vanlig... I dag fikk jeg ikke igjen øverste knappen!!! (Til mitt forsvar var den nyvaska og dermed litt trangere :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, litt deilig å da:)

gleder meg til magen kommer jeg.. jeg er bare 6+3 og kjenner at de trangeste olabuksene strammer... må ha den øverste knappen oppe...;)

hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt min første mammabukse i dag :) Er "bare" 6 uker i dag, men magen buler ut slik at ingen av de vanlige buksene mine passer lenger (joggebuksene passer, men kan ikke gå i det hele tiden heller). Har en merkbar kul på magen allerede og det er vondt å ha på trange bukser, så da ble det superdeilig å ha på mammabukse :) Kjøpte min på H&M jeg også. Om jeg har lang genser over så er det ingen som ser at det er mammabukse heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+5 i dag.

Nei, har heller ingen planer om å vise hele verden at jeg bruker mammabukse, så det blir med en lang genser eller topp over for meg også i begynnelsen :)

Jeg skjønner jo ikke at folk ikke har sett det allerede jeg da, synes jeg har sett bælfeit ut de siste dagene... =)

Var ihvertfall himmel å gå med i forhold til de andre buksene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å lese om andre som føler magen har kommet med en gang også!! :-) Føler jeg har hatt mage siden jeg fant ut at jeg var gravid, men at den har holdt seg ganske lik, blitt litt hardere bare.. selv om jeg har gått ned 3 kg siden forrige kontroll.. så nå gleder jeg meg faktisk enormt til den blir såpass stor at jeg ikke bare føler meg feit, ja!! Er 12+2, termin 5.mars, gleder meg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Ikke bar meg som får mage tidlig. Er 10+2 nå og kjenner blikkene på magen. Har ennå ikke sagt noe til familie, bara skylder på at jeg har lagt på meg. Og det er jo forsåvidt ingen løgn. Kan forsatt bruke buksene mine, men føler meg kvapsete og småfeit og med mage. Ble litt bedre humør nå *knise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvapsete er det riktige ordet ja, sånn har jeg også følt meg en stund =)

Kjenner jeg gleder meg til å ha en behagelig dag med den nye buksa i morgen. Må jo snart kjøpe flere og da, det holder jo ikke bare med en bukse, vi er jo tross alt jenter =)

Noen som vet om de har mammaklær på Zara? Gikk forbi i dag og ser at de åpner på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...