Gå til innhold

Til dere som er blitt gravide med frysegg( og alle andre ivf'ere)

Anbefalte innlegg

Er på rugedag 6 nå og da begynner tankene å svirre igjen..........

Hvor mange ganger var eggene deres delt?

Det har sikkert ikke noe å si med delingen, men plutselig tenker man på alt mulig rart. Hadde lovet meg selv å holde slike tanker borte, men det går visst ikke.............

Ja, ja, jeg får smøre meg med tålmodighet den siste uken ført testen og håpe på det beste.

Dette er foresten vårt første fryseforsøk, etter ett mislykket ivf førsøk i juni.

Fortsetter under...

ja, skjønner alle de tankene...har de samme selv. Er på min 5 rugedag, og aller første fryseforsøk. Har et abrytt IVF forsøk bak meg. Har du vært gravid før? Har aldri det, så det blir spennende å se hva som skjer...Har ingen spesielle symptomer :( Men men, får prøve å tenke positivt! Hvor mye eggene er delt og hvor mye det har å si aner jeg ikke. Har hørt folk som har fått det til med alt fra 2 delt til 8-delt.

Hei Elina 73

For meg har også fryseegg vært tingen :) Etter to mislykkede vanlige IVF forsøk, ble det full klaff på første fryseforsøk i mai. Er i dag 15+5 med to små spirer.

Jeg tror mine egg var 7- og 8 delt.

Lykke til!!

Annonse

Glemte å skrive at mine var 8-delt begge to. Når de frøys de var de 4-delt, men når de nå ble tint delte de seg fint i åtte døgnet før innsetting.

Men det er nok neppe det som er avgjørende. Er vel bare helt unyttig grubling.......

Jeg har vært gravid før hele seks ganger. Har to gutter. Men de fire siste graviditetene har endt i en ma og tre exu'er.

Tusen takk for svar alle sammen.

Lykke til med ruging og prøving dere som er i samme fase som meg:-)

Kjempemasse lykke til dere som har ett eller to flotte prøverørs-barn i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...