SpongeBob Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, lenge siden sist, har vært på slæpp-åff hos mamma siden onsdag, uten nett eller noe. Kjenner meg mer uthvilt enn etter tre uker "ferie" som jeg hadde i sommer - en kvinnes beste venn er uten tvil hennes mamma. Glimrende bilde av (kjempefin) mage og (ditto) kjole, forresten, meget fornøyd med å få se vidunderet og tenkte så smått at jeg skulle hatt noe slikt selv. Nå er det vel lite behov for såpass sommerlige kjoler her ut graviditeten, men kan jo ha fasongen i bakhodet til den store shopping-ekspedisjonen starter fredag - da skal jeg til London m bestevenninnen min og GLEDER MEG GLUGG! Hvordan gikk det forresten med LilleSnuppa i barnehagen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Heidu vært litt kjør på jobb idag, men jeg sniker meg til noen minutter for å svare yndlingssvampen min! Takk for skryt om kjole og mage Ikke de beste bildene akkurat, men. Får enda en sjanse til å bruke kjolen før vinteren setter inn - i helga er det nemlig noe messe-greier gjennom jobben til gubben, med tilhørende festmiddag påspandert av arbeidsgiver. Jeg tror jeg kommer til å være den yngste "konen", og tar jeg ikke helt feil vil jeg nok ligge et stykke opp på "hot-toppen" også Blir gøy, har aldri vært med på sånt før! Jeg er forøvrig fullstendig enig med deg: en kvinnes beste venn er hennes mamma Min mor er i hvert fall min. Vi koser oss sånn når vi er sammen, det blir faktisk bare bedre og bedre... kanskje litt fordi vi nå slipper å BO SAMMEN når vi er på besøk, men kan dra hjem til oss selv når besøket er ferdig? Tidligere var det nesten 3 timer kjøring hver vei, så da ble det helgeturer og man blir stuck sammen på godt og vondt. Nå er vi på middag hos hverandre hver helg, innom en snartur på besøk, på shopping sammen osv. Det er kjempegodt, gleder meg utrolig masse til å flytte utover for godt! Men selvsagt... shoppingtur med bestevenninne til London er vel ikke å forakte heller....... jeg har jo denne Stavangerturen å se fram til jeg da hehehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6010838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2006 Stavanger er heller ikke noe dårlig sted,men etter en utrenskning i klesskapet (alt som ikke passer ble lagt vekk til godt over nyttår...) var det ekko der inne, så nå må det nok shoppes litt! Er streit svamp i dag, med "penbukser", cardigan og trang, lang topp (takker _igjen_ for det tipset der, ville nok ellers vært henfallen til lange, løse topper på denne tiden, og det er ikke mye kledelig til pupper i 75F, nei...), og kjenner at disse buksene holder nok ikke lenger enn ut jobbreisen i første halvdel av september, nei. Men da er jeg jo godt over i femte mnd, så da pleier vel magen å komme for alvor? Det er allerede mer hardt enn pløsete der, skal ikke klage på det! Hørte forresten hjertelyd fredag i forrige uke, så nå tror jeg faktisk på at det er noe der inne! Det lå på 160, med LT var det aldri over 140, så jeg har jo et lønnlig håp om at alle "jærtegn" er riktige og at det er jente denne gangen. Gubben er overbevist, og jeg jobber hardt med å få overbevist ham om at "Rowan" er et vanskelig navn å leve med i Norge. Noen tanker? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6019872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Du høres ut som en streit, men fin svamp idag Jeg har ei stram, svart langbukse fra H&M mama i stretch-kvalitet, behagelig men likevel pen, en lang, svart singlet som strammer fint over puppene og former magen rund og fin, over den en ettersittende offhwite topp med enkelt svart mønster fra H&M mama med dyp utringning, 3/4-arm. Var innom sjefen nettopp ang. noe hjemmeside-stoff, og hun avbrøt meg faktisk for å kommentere hvor fin jeg er idag hihihi... sånt booster dagsformen ganske betraktelig skal jeg si deg! Dette med hjertelyd og "tegn på kjønn" syns jeg egentlig er vissvass, sludder&vås, for ikke å snakke om det reneste pølsevev. MEN etter å ha vært hos JM sist ble jeg sannelig litt usikker... hun var fullstendig skråsikker på at det var ei jente der inne, det kunne hun både kjenne og høre. Hjertelyden var 159 forøvrig... JM har født 6 barn selv, jobba som JM i 30 år og har tydeligvis litt peiling på hva hun driver med... blir spennende å se imorra på UL om de kan se noe mer ang. kjønnet der Jeg er uansett av den oppfatning at man aldri kan vite 150% sikkert om det blir gutt eller jente før ungen er kommet UT Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6020327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. august 2006 Nei, vi er jo enige der, har diskutert det før - alle "tegn" har vel stort sett blitt tolket i lys av hva man faktisk ender opp med... Men har altså tatt meg i å bli klar over hvor høyt jeg ønsker meg jente denne gangen, merkelig det der. Er sikkert påvirket av at gubben er fast bestemt på at vi skal stoppe på to, og har så lyst til å ha en datter. Mamma og mormor har vært de faste punktene i livet mitt, og har så lyst til å selv få en datter som kan oppleve den herlige "tradisjonen":) Gøy å ha sønn, bevares, men... Du høres ut som et svært elegant ka-ping i dag, må jeg si - den buksa har ikke _jeg_ funnet på HM! Synes bare de har Snusmumrikbukser på Mama-avdelingen i Bodø, og det tåler ikke rumpa mi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6021360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Fullstendig enig hva mamma/mormor-greiene angår Vi får krysse fingre for at det er døtre vi bærer på! selv om jeg har ei fra før så vil jeg VELDIG gjerne ha en til! Ang. navnet så tror jeg at jeg holder med deg litt mer enn din skotske livsledsager... Hva er snusmumrik-bukser forrsten? Skjønner forøvrig problemet, fra et litt annen vinkel selvsagt, men rumpa mi egner seg virkelig ikke for alle slags bukser. Jeg ser faktisk bedre ut når klærne er litt tilsittende. Er det for posete, blir jeg seende 20kg tyngre ut. Da er det bedre med klær som holder deigræva fast i en fin sprettrumpeform Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6021582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 22. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2006 Og så bruker du ikke jeans? Det er jo det som er fordelen med jeans-stoff, det kan (hvis buksa er riktig sydd) lage sprettrumpe selv av deigræva mi! Snusmumrikbukser kan observeres på alle Tove Janssons tegninger av Snusmumriken i Mummitroll-bøkene, de er veldig løse og lave i lortfallet, og så fra knærne og ned smalner de inn så man ser ut som en nepe. Kombinert med korte bein (check) og brede hofter (check) er det garantert å gi meg en totalt forferdelig fasong. Timeglassfasong egner seg ikke til alle typer klær, det er ingen tvil om det. Stramt og fasongsydd, det er løsningen. Har forresten ingen tvil om at jeg vil bli like hodestups forelsket i en sønn til som i en eventuell datter, men etter sjokket sist (da jeg var helt overbevist om at jeg var nøytral, men brukte tre dager på å skjønne at jeg hadde blitt pappa, som jeg sa til en venninne) er det like greit å være åpen om at jeg faktisk håper på jente. Så skal jeg heller klare å ta imot en eventuell sønn med samme gleden:) Nei, nå er det bare litt over en uke til UL, kanskje jeg får vite noe da allikevel? Så opptatt som jeg er blitt av dette her kunne det jo være morsomt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6022813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. august 2006 #8 Del Skrevet 22. august 2006 Jeans funker ikke, jeg er for tjokk. Seriøst. Det er veldig vanskelig å få jeans til å se bra ut på denne kroppen. Skjønner absolutt hva du mener med snusmumrik-bukse ja! Jeg mener det er mulig å kle av seg betydelig mange kilo med riktige type klær. Slengbukser er faktisk ikke så dumt hvis man er litt brei bak. Hvis man i tillegg sørger for å ha litt volum på håret, så får man en god effekt. En optisk illusjon som fremhever de riktige faktorene altså, istedet for smale knekorte bukser som får rumpa til å se mer pæreformet ut sammenlignet med de små føttene nederst på kroppen... Tilsittende klær som fremhever midja er også bra, og da får pupper&lår denne fremhevede midjen til å komme enda bedre frem faktisk. Det er jo en hel vitenskap egentlig.. men bevares så mange som feiler!!! Jeg ER virkelig overvektig, og uten klær er jeg vel mer morsom enn sexy, men med klær er det få som gjetter hvor stor jeg egentlig er Jeg er så i måte en liten luremus altså, hehehe Har dere bestemt dere for å få vite kjønn på ul forrsten? Jeg gleder meg masse til imorra hører rykter om muligheter for gratis ekstra-ul i Trondheim, hvis vi stiller magene våre til disposisjon for undervisning av legestudenter... høres gøy ut! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6023485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 22. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 22. august 2006 Skulle tro vi hadde diskutert klær over mange år - dette er en vitenskap som jeg har arbeidet lenge med, og kommet til nøyaktig samme resultat som deg! Bortsett fra at etter å ha sett bilde av kroppen din på sidene her kan jeg slå fast at du ikke er så stor som du tror. _Så_ luremus er du ikke at ikke en timeglasskollega gjennomskuer deg! Jeg tror hemmeligheten er de store puppene - ikke bare kan de få noen og enhver til å se 20 kg tyngre ut med feil klær, de skaper også en illusjon hos eieren om at du er større enn du tror. Det er noen kilo mellom oss (jeg er 167 høy og for tiden 68 kg), men mitt mentale bilde av meg selv ser ut som det du har lagt ut. Med hodet vet jeg at jeg er mindre enn det, men ikke med "magen" - og da snakker jeg ikke om min begynnende gravidmage! Uansett - du ser flott ut, og det er godt å se at du klarer å bruke kropp og klær rett. Etter hva du har ymtet om livet med mannen din tror jeg nå ikke du ser så "morsom" ut uten klær heller, men han får kanskje ikke uttale seg på disse sidene? Nei, vi har ikke bestemt oss for UL og kjønn. Sist sa vi nei, og LT lå og gjemte seg godt, men vi tror JM som gjore undersøkelsen forsnakket seg og så at det var en gutt. Denne gangen ser det ut til at mannen min ikke kan bli med på UL, så da _kan_ jeg jo jukse..? Har null dårlig samvittighet ved tanken, men det kan jo være jeg ombestemmer meg... Og som du sier, Knøttet kan nekte å samarbeide og det er uansett ikke 100% før vedkommende gjør sin entré i slutten av januar en gang. Herregud - jeg skal bli tobarnsmor! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6023644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. august 2006 #10 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg syns du skal få JM til å si det hvis hun kan se det på UL Kjønnet altså. Hvorfor ikke? Dere har jo gått gjennom et undringssvangerskap en gang, kunne vært gøy å prøve begge deler! Er jo verdt et forsøk, selv om det ikke er helt sikkert før i januar som vi er enige om Det blir kjempespennende å se om vi får to små tupper med samme fødselsdag!!! hihi jeg har fått litt småpanikk et par ganger ved tanken jeg og ja - plutselig er vi en familie på FIRE (fem inkl. katten).... tobarnsmor.... chezoz!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6024327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 22. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 22. august 2006 Fem med bikkja her i gården, godt vi har stasjonsvogn... Lykke til på UL i morgen, forresten, blir spennende å høre. Holder nå fast på mitt, tror terminen flyttes fram til 2. januar og at MageKnøttet kommer før nyttår. Men vi får se! Mente forresten _ikke_ å si at jeg kjenner meg feit og ser ut som deg i samme setning, mer at siden du ser ut som mitt selvbilde nekter jeg å godta at du er så overvektig, for det er nemlig ikke jeg:) Flott er du! Og jeg også, gravid som jeg er. Utrolig som magen vokser nå, gleder meg veldig til den blir mer gravid enn brei... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6024519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. august 2006 #12 Del Skrevet 24. august 2006 Heisann, svampen min! Er du pakket og redan for shopping-ekspedisjon? Jeg kjøpte nye sko på Bianco igår Lekre, spisse pumps med superfin hæl (sånn som er midt under hælen og supergodt å gå på) og geige slangeskinnsmønster, de er så utrolig kule Alle på jobb ble helt i hundre da de så dem... hihi... høyreskoen er for trang selvsagt, men det sjiter jeg i. De passa igår da jeg kjøpte dem, det er sikkert bare å gå litt med dem så krymper foten akkurat nok til å passe inni. Får bare sørge for ikke å ta dem av igjen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6047826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 24. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 24. august 2006 Å, jeg er klar, ja! Stor koffert pakket med nesten ingen ting, har skrevet lister til den store gullmedalje og krysset ut så nå er jeg nede i et minimum her! Det som er i kofferten er jo også ganske identisk med det jeg _har_ av klær som passer for tiden, så turen trenges helt klart, ingen tvil om at magen er på vei, nei. Folk har det med å si ting som at "sko kan du i alle fall kjøpe, de passer jo alltid", men jeg er litt engstelig... Søsteren min gikk opp to skostørrelser i sin graviditet og kom aldri ned igjen - har din høyre fot alltid vært større enn den vestre? Min elskede sønn skal forresten være hos mormor i helga, tror han gleder seg mer til sin tur enn jeg gjør til min. Kanskje de gode mormor-vibbene kan overføres uansett kjønn? Fyller forøvrig gammel i dag, og tar imot lykkeønskninger på [email protected]! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6048272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. august 2006 #14 Del Skrevet 24. august 2006 Min høyre fot har alltid vært litt større enn min venstre Jeg har litt større føtter nå enn til vanlig ja, men ikke verre enn at disse skoene i verste fall kan brukes med en sokk i når jeg ikke er gravid lenger. Og når de var på salg til 200kr så kan jeg faktisk leve med det om de overhodet ikke passer etter graviditeten også. Jeg bruker vanligvis ca 38/39 i sko (eneste med kroppen min som er gjennomsnittlig), men sist jeg var gravid brukte jeg 41 på slutten tror jeg... eneste skotøyet jeg fikk på da jeg skulle på føden var et par utgåtte adidas slippers med borrelås over rista, på det aller aller videste....... Jeg hadde nemlig sånne bingo-føtter, du vet sånt elefant-fot-syndrom som gamle bingokjerringer ofte har. Føttene går som en massiv stokk fra kneet og ned i ufikse fotformsko. ps: teorien min stemte bra - etter et par timer i litt trange sko har foten min blitt klemt inn i en sko-lignende form og hevelsen har gått litt ned. I WIN!!! hehehe.... Jeg må forøvrig innrømme jeg kunne gitt min venstre arm (eller kanskje min noe ømme, mishandlede høyre fot) for å blitt med til London... men det blir jo LITT action på meg og i helga - det er byggmesse på jobben til gubben, jeg og lilletrollet skal sammen med morfar kose oss med gode tilbud på hvitevarer, båt-tau og gratis saft! Og på lørdagskvelden er det festmiddag med leverandører og koner. hehehe... jeg er en "kone"... jeg syns faktisk dette er ustyrtelig morsomt, og gleder meg masse til å være prydgjenstand for en kveld Blir jo et slags sosialantropologisk feltstudie for meg dette - det er en helt annen verden enn jeg er vant til fra mine 7 år på universitetet..... spennende, spennende! Indre sentral-afrika eller byggmesse.... det er begge ukjente kulturer for meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6048394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 24. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 24. august 2006 Salg er vidunderlige ting. Sko til en overkommelig pris er noe av det beste som finnes, selv har jeg aldri følt meg bedre enn i et par lave, spisse pumps med pop-art-tegneserier over det hele. Fullpris 499,-, kjøpt i en restekasse til 29,-. I like... De løfter ethvert kjedelig sort antrekk til nye høyder! Uten høyre fot hadde det forøvrig vært vanskelig å ha deg med til London, her er det godt fottøy og butikktråling som gjelder! Antropologiske undersøkelser blant byggmessefolk høres nok mer høyverdig ut, men jeg har jo mitt feltarbeid godt under beltet og tillater meg å være frivol i stedet. Her skal damene på tur, ja! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6048504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 31. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 31. august 2006 Hei, tilbake fra London, Oslo og UL - og jeg har fått beskjed om at her kommer det en liten gutt til... Ble også flyttet noen dager fram, så nå har jeg fått termin 25/1. 19+1 i dag, altså Alt vel søraførr? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6138226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 31. august 2006 #17 Del Skrevet 31. august 2006 Hei kjære! Nå har jeg savna deg masse altså!!! Har til og med vært litt inne på skravlesiden mens du var borte... ooooh.... Gratulerer med gutteknøtt i magen og ny termin Jeg leder altså brukbart enda, med et par uker Er 21+5 idag (tror jeg?) og gleder meg masse til neste uke, for det er min aller siste uke i 100% her! Da kan jeg endelig være mer sammen med mann og barn og få orden på nyhuset Sjefen har også gitt meg 98%sikker lovnad på at jeg får forlenget kontrakten min med minst en måned fra 11.september, med 40% sykemelding fra første dag. Det ordner seg for snille piker altså! Da jobber jeg nemlig bare 3 dager iuka, dvs kun to borte-overnattinger pr uke og jeg får masse tid med kjærestene mine! Kan forrsten både se og kjenne spark fra utsida nå, men selvsagt så ligger tullejenta helt stille når vi er hjemme hos pappa... Søndag var jeg nesten bekymra, kjente omtrent ikkno hele dagen, og var litt nervøs... som du kanskje allerede har gjetta, så ble jeg liggende våken til langt utover søndagskvelden etter å ha lagt meg, fordi hun sparka så ille at jeg ikke fikk sove... hehehe Ellers er alt i orden med LT, gubbe, bikkje og hus? Var kjøkkenet pelsbelagt da du kom hjem, eller hadde skotten din faktisk tatt i et tak? Og ikke minst: HVA HAR DU KJØPT?!!??! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6139639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 31. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 31. august 2006 Elskede mann hadde reparert toalettet (som ikke har vært seg selv på lenge...) og holdt bra liv i vår felles sønn, og ikke minst - han har tatt støyten med å lære nevnte sønn å sovne selv! I går kveld kunne jeg med stor ro lese bok, si night night, slå av lyset og gå ut. Og LT surmulte litt over manglende timer med mammakos, men snudde seg over på magen og sovnet som en stein. Det har vært litt styr utover sommeren, våre to-timers leggeaffærer har vært hyggelige, de, men etterhvert som jeg blir sliten og mer og mer gravid var de bare blitt verre. Så hvis dette holder er jeg verdens lykkeligste svamp!!!! Har forresten trasket og gått i butikker og museer og alt slikt så mye at det har vært total ro i magen hele turen, var mer enn bare vanlig nervøs på UL i går, ja! Men der lå en perfekt liten gutt med fingre, tær, ryggrad og fire hjertekammer og alt det der. At jeg kan være så heldig???? LT var med inn, og var veldig opptatt av mummy's tummy, men skjønner nok lite av hva som er inni der selv om han erklærte "baby!" da vi så bilde på skjermen. Lille skatten - han er jo bare skjønn, da. Har ellers kunnet slå fast at mammaklær er like kjiipe i London som her med mindre du skal opp i helt andre prisklasser enn det jeg er villig til å operere i, så jeg kom hjem med lett sinn og koffert som ikke var _så_ mye tyngre av klær. Lekker lang topp, høyhælte sko (fine!!!) til dressbukse og et par bukser som bare var drømmen. Ikke mammabukse, men lav i livet og med en bred, fin linning som gir god støtte og er elastisk nok til å romme magen i alle fall over neste konferanserunde:) Skikkelig streit-svamp, men det hører jo til jobben min, så... Nå føler jeg i alle fall at jeg ser OK ut fram til jul! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6141430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 31. august 2006 #19 Del Skrevet 31. august 2006 Åherregudforendaaag.... et pes på jobb, en sjef som har sånn omtrent nesten helt sikkert lovet meg en ekstra mnd på kontrakten inkl 40% sykemeld, men som ikke har klarert det med personalsjefen, men så er alle så opptatt at det ikke er tid til å gå gjennom det før mandag - dvs fire dager før den opprinelige kontrakten går ut... kjenner det er litt stress for meg å gå rundt sånn uten å vite noe sikkert! Nå skal jeg hjem og gomle i meg litt mat før det er tilbake på jobb for å ta overtid 3-4 timer til jeg får ferdig hjemmesida jeg skal legge opp. Pjuh. Imorra er det to lange (og sikkert kjedelige) møter, men så - endelig - er det helg og jeg skal ta båten hjem til kjærestene mine!!! Blir så godt Lilleknøttet i magen har begynt å sparke så det merkes fra utsida, og kanskje hvis vi er heldige så får pappa'n kjent litt i helga også. Gleder meg til å komme hjem! Huset står fremdeles på hodet, men jeg fikk da litt følelsen av at det kommer til å ligne noe etterhvert da jeg var hjemme sist. Får sette inn storoffensiv med sjøla i helga så vi får tatt rommene til ungene helt ferdige i hvert fall, og klargjort litt til det o-store garasjesalget. vi får prates imorra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6143224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 1. september 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 1. september 2006 Panisk aktivitet på jobb høres vagt kjent ut, ja... Er på vei ut på ny jobbreise, skal på to workshops og en konferanse før jeg endelig er tilbake her 12/9 - kan ikke si det frister, nei! Vil jo bare være hjemme og kose med gullungen og mannen og magen, og så må jeg reise bort??? Dårlig gjort... (Men spør meg igjen til vinteren når jeg har sittet noen måneder i Gokk, da blir det vel reiselyst så det står etter!) Må orge laptop og dokumenter og dritt og lort til alt som skal foregå, jobbet fire timer hjemme på kvelden i går (med noen andres prosjekt - er ikke det litt snilt?) og kjenner at jeg er litt for trøtt til å huske alt jeg må ha med i dag... Uansett. Pene streit-svamp-klær er innkjøpt og vasket, så jeg skal være representativ nok når jeg skal ut i verden og prøve å få folk fra å legge merke til at jeg er underlig rund rundt magen... Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde lilletassen "skjult"? Helg med mann og barn og mage som sparker høres helt herlig ut. Meget velfortjent så hardt som du har jobbet denne uka! Og så håper jeg inderlig at kontrakten går i orden, krysser svampefingrene her jeg sitter (derav rettskrivningen...) Og gode forslag til guttenavn mottas forresten med takk. Vi er totalt blanke, brukte bestefedrene forige gang og står igjen og diskuterer d'Artagnan og Bob-Kåre som desperate løsninger... Jeg mener, Knotten kan jo alltids velge nytt navn når han nærmer seg myndig alder? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6151638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 1. september 2006 #21 Del Skrevet 1. september 2006 Tror nok også at noen måneder med småknøtt i Gokk gjør at du lengter litt til kofferten, laptopen og reisene ja... Greier du virkelig å holde magen skjult enda? Har ikke nubbsjans her i gården, det har jeg ikke hatt på leeenge... jeg ser nesten høygravid ut. Men sånn er det visst bare når jeg er gravid, så det får bare være at folk stusser når de får høre at jeg ikke er lenger på vei enn uke 22. (uke 23 imorra!!!) Jeg gleder meg masse til å komme hjem, og mener også at det er svært så fortjent ja Med ei lønn på 127kr timen så utgjør ikke et par timer overtid all verden, men det sper jo littegranne på da. Skal prøve å finne guttenavn-alternativer, men lett er det ikke!!! Vi sleit veldig forrige gang (levde jo i uvisshet til knøttet kom ut ang. kjønn) og var svært lykkelig for at vi kunne kalle opp etter min avdøde farfar, men der stoppet også forslagene. Dvs de reelle forslagene. Det vanket noen Bob-Kåre og Tore-Johnny hos oss også.... Jeg skal legge hodet i bløt og komme med noen forslag til knøttesvampenavn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6152273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 1. september 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 1. september 2006 Har jo sett den flotte magen din, ja - den ser helt klart gravid ut! Her ser jeg ulikt på vei ut på ulike tider på dagen, om morgenen er magen ganske flat, men om kvelden er den helt klart nærmere uke 20 ja. Med de riktige klærne kan jeg "kle den vekk", om du skjønner, mange år med dårlig kroppsbilde har jo gitt meg god erfaring i hvordan skjule mage osv:) Nå kommer det altså til nytte, selv om magens ankomst i dette tilfellet er svært velkommen! Det er ikke egentlig det at jeg vil skjule det heller, det er bare noe med at når jeg treffer folk i veldig profesjonell og kortvarig sammenheng er det greit å snakke fag, ikke mage. Det er jo folk jeg ser 3 ganger i året, de færreste fikk med seg at jeg hadde permisjon sist, for eksempel! "Eh, har du en sønn på ett år? Når rakk du det?" var kommentaren jeg fikk av en i september i fjor... Får kjøpe babynavn-bok og bruke tiden til noe fornuftig:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009648-ka-ping/#findComment-6152940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå