Gå til innhold

Krefter man ikke vet om??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig slapp, kvalm og sliten for tiden. Jeg tenker at "herregud, tenk om fødselen starter nå! Jeg har jo virkelig ingen krefter!!!" Men er det sånn at man har krefter man ikke vet om, eller? For om jeg er sånn som dette når jeg skal føde, så er det ikke mye hjelp i meg iallefall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører jo snakk om disse "urkreftene" som kommer i forbindelse med fødsel. Tror nok man har mer krefter enn man i utgangspunktet trodde. Får da håpe det... :/

Skrevet

har det på samme måte... helt utslått.... tenkte det samme, at jeg håper jeg får mer overskudd og krefter før fødselen, hvis ikke, vet jeg ikke hvordan jeg skal orke fødselen... men jeg har 6 uker igjen, så har jo litt tid å lade batteriene.

Skrevet

jepp. Du kan tro du er død av ren utmattelse og utrolig nok klarer man seg så lenge man må alikevel:)

Og oppi det hele...etterpå er det ikke sikkert man er sliten engang?! "pøtt, dette var da ikke noe" mens for 2 min siden "Nå er det slutt, jeg klarer ikke mer, er jeg død nå?"

Skrevet

De urkreftene som raser i kroppen når du skal føde, er helt RÅ!

Men bruk tiden nå foran fødsel til å slappe av, og spis mat som gir deg energi og overskudd - iallefall i teorien! Så kan du ha litt mer å gå på, og drikk masse masse vann. Det har hjulpet på meg, begge ganger iallefall :o)

Jeg er full av gode råd, men er ikke dermed sagt at de virker på andre enn meg selv da! :o)

Men slapp av, skulle jeg til å si - kroppen din finner krefter og energi til å føde barnet ditt, du har da mer enn nok med å henge med i svingene..! :o)

Masse masse lykke til!

Skrevet

Min erfaring forrige gang var at jeg fikk en god del mer krefter når det nærmet seg termin, siste uken eller så. Du kan jo håpe at det gjelder deg også!

Men det dukker nok opp en del ekstra krefter også under fødselen, bare tenk på hvor mange som føder om natta! Min forrige fødsel varte fra midnatt til like før 07 om morgenen, og jeg tenkte ikke en gang over at jeg ikke fikk sove et sekund den natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...