Gå til innhold

Hei på deg, firefly! (igjen, hehe)

Anbefalte innlegg

Håper det går bedre med kvalmen din!

Du spådde meg før helga ang jobb, og jeg prøver å slappe mer av mht til dette, men jeg får det ikke helt til, hehe. Jeg skal ihvertfall begynne å studere litt igjen, nå i dag faktisk, så skal jeg prøve å ta resten som det kommer...

Men du? Hvis du orker oppi all kvalmen (vet hvor trasig det kan være ja).... Ser du noe ang ekteskapet vårt? Jeg født april 78, han juli 74. Vi har slitt mye de siste årene, mye på grunn av hans jobbsituasjon... Jeg er ikke så glad i å være gressenke og føler meg overkjørt noen ganger. Og så tviler jeg litt på grunn av en god venn av meg. Eller han var en god venn, men vi har ikke kontakt nå... Ser du noe her? Kommer vi til å klare oss tror du? Vet ikke hva jeg håper på selv da, det varierer med dagsformen :-).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6009124-hei-p%C3%A5-deg-firefly-igjen-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja det har heldighvis begynnt å avta nå, så jeg føler meg bedre!:-)

Jeg ser at mye av dette ligger i dine hender,

Ser ikke hva som vil skje i fremtiden ang deg og din mann for det er ditt valg, får opp at det er du som vil komme til å det "steget" å bli eller gå.

Ser at du kanskje ville vært lykkeligere en plass? stemmer det?

vil ikke gå inn på ting før jeg er sikker,men denne kameraten du sier, er det en du liker litt?

Mvh

Hm, interessant det du skriver. Jeg er litt usikker på hvor mye jeg bør legge ut her på nett, men jeg tror at mye ligger i mine hender ja. Eller i de to siste årene har han vært i tvil mens jeg har stått på, for å si det sånn. Utover våren mistet jeg gradvis gløden og nå er jeg veldig usikker. Mannen min gjorde en helomvending i sommer, så nå er han plutselig sikker igjen. Rare fyren, hehe.

Mannen min og jeg er også veldig forskjellige, og vi har ofte diskutert om vi egentlig bør være sammen, fordi vi føler at vi passer bedre som venner. Men nå har han altså snudd, men ikke jeg. Er utrolig glad i han altså, men vet ikke om det er nok i lengden.

Han kameraten min (født februar 73) betyr mye for meg ja. Vi hadde utrolig god kontakt en stund, tror nok jeg var ganske forelska også (plutselig sa det bare pang til oss begge, men vi kutta ut mens leken var god...). Har aldri opplevd å ha så god kjemi med noen før osv osv, men nå har han kuttet ut all kontakt, men jeg vet ikke hvorfor... Vet at han inntil nylig hadde følelser for meg til tross for at han har samboer. Lurer på hvorfor han har kuttet meg ut... Ser du noe her? Føler meg utrolig lusen som sier dette, men mange ganger tenker jeg at det burde vært han og meg, men jeg lurer på om løpet er kjørt??

Dette ble litt langt likevel ja. Håper du fikk et litt bedre bilde av situasjonen :-).

hei igjen:)

Ser at han kutta kontakta fordi han ville prøve å komme "over" deg. han tenkte nok at siden dere begge var opptatt så er et lite han fikk gjort med sine følelser for deg.

Får også opp her at han liker deg godt fremdeles og at han ville forlatt den han er med til fordel for deg..

Kan bare gi deg ett godt råd å det er å tenke før du gjør noe, tenk nøye å lenge..

Kan nok mulig hende at denne forelskelsen til kameraten din ikke stikker på sypt som det du å mannen din har, å vil få fremover om du bestemmer deg for å bli hos han! Men som sagt, det er jo ditt valg, spør noen av de andre her inne hva de ser for deg og din mann og denne kameraten:)

klem

Takk skal du ha, Firefly! Det er utrolig vanskelig dette, for man kan aldri vite, liksom. Jeg kjenner ikke kameraten min like godt som mannen min, så mye kan forandre seg om vi får muligheten til å bli ordentlig kjent. Ting kan forandre seg mellom mannen min og meg også, så jeg tørr liksom ikke å ta noe valg. Derfor tenkte jeg det var en lur ide å spørre noen som har evner utover det vanlige :-). En vet jo aldri om gresset er grønnere på den andre siden, sjelden er det sånn, men jeg følte bare at dette var spesielt og har følt det veldig lenge egentlig...

Tusen takk for nyttig innspill :-).

Annonse

Ja, jøyemeg, utrolig mange spørsmål som dukker opp her inne. Føler meg nesten litt dum, men tenkte jeg skulle benytte meg av anledningen til å spørre. Jeg tar ingen valg utifra en spådom altså, bare så det er sagt :-), jeg ville bare høre hva du så for noe. Og det fikk meg til å tenke. Det skal utrolig mye til før jeg går ut av dette ekteskapet tror jeg. Men det er viktig å tenke over sitt eget ståsted innimellom, så ikke livet bare flyter avgårde... De samme spørsmålene dukker sikkert opp uansett hvem man velger å dele livet sammen med.

Ha en kjempefin kveld! Det er mange, deriblant meg, som setter stor pris på den innsatsen dere spådamer gjør her inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...