Gå til innhold

Toastmaster??!!! Hvem skal/kan være det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel mest vanlig å få en venn til å være toastmaster...

Men der har vi et lite problem... Vi har ingen som "passer" til å være toastmaster...

Hva gjør vi da?

Er det vanlig å leie?

Blir det veldig upersonlig å leie og hvor mye koster det eventuelt??

Skrevet

vi skal leie en toastmaster og det har de gjort de aller fleste vi kjenner som har giftet seg også. da får vi en profesjonell som vet hvordan alt skal være. vet faktisk ikke hva han koster, da det ikke er vi som betaler bryllupet vårt, men jeg tror ikke det kommer til å bli upersonlig. det har det ihvertfall ikke vært i andre bryllup jeg har vært i, med innleid toastmaster. det er jo familie og venner som gjør d personlig med taler og sanger, toastmasteren sørger bare for at ting skjer på rett tid og holder liv i festen.

Skrevet

Min venninne hadde jeg valgt til toastmaster, hadde det ikke vært for at hun skal være min forlover...Men hvem man spør, er helt opp til deg selv.

Jeg personlig ville ikke leid inn en....Da det ville føltes litt ukomfortabelt med en vi ikke kjente. Men hvert sitt valg der og. Kan jo hende dere kjenner en som kunne tenke seg være det?

Men vi skal ha samboers tante til toastmaster., og vi er veldig glade for at hun takket ja:)

Men det er ingen regler på hvem som skal være toastmaster. Hvem som helst kan være det...

Lykke til...

Skrevet

Hos oss er det hans søster. Vi kjenner hverandre veldig godt, jeg har bodd sammen med henne tidligere, hun kjenner alle mine og alle hans venner og hele familien. Kjempekjekt med noen som folk vet hvem er! Ingen som er redde for å ringe henne på forhånd, er på en måte litt ufarliggjort :-)

Skrevet

Sambos onkel skal være vår toastmaster.. Han og samboern hans er også veldig gode venner av oss (han og sambo er omtrent like gamle), så han kjenner oss begge veldig godt.. Det var viktig for oss, altså at personen kjenner oss og at vi har et godt forhold til han.. Leie inn var for upersonlig syns vi..

Skrevet

Går det an å ha faren til bruden som toast master. Faren min elsker å snakke å holde taler, er musikker og veldig utadvent... Men det blir vel sikkert veldig dumt. foreldrene til brudeparet skal vel bare slappe av og kose sj i bryllupet? Dumt spm. men nå berre ha det bekreftet...

Skrevet

vi skal ha min bror til å være toastmaster det passer han midt i blinken han kan snakke for seg + at han er en liten luring, han kommer helt sikkert på å finne på noe sprøtt å si o.l.

Skrevet

Vi skal spørre brudgommens far. Det er den eneste som passer. Jeg synes ikke det er dumt. Hvis brudeparets foreldre bare ønsker å slappe av og kose seg, bør de vel takke nei til tilbudet synes jeg.

Skrevet

Vi hadde en kamerat av brudgommen. Viktig at det er en person som er god til å organisere. Det er mer jobb enn man tror, tro meg!!! Personen bør og like å snakke offentlig, og bør kjenne brudeparet godt. Vår forlover tok arbeidet seriøst og snakket med alle talerene på forhånd slik at han kunne introdusere de på en morsom måte.

Personen bør og ha litt sans for humor.

Jeg ville nok ikke leid inn en ukjent selv, men har dere ingen er det jo bedre enn ikke....

Toastmasteren er personen som gjør at dere selv kan slappe av den dagen og som gjør at dagen og tingene går av seg selv, så hvem man velger er viktig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...