Gå til innhold

Vært på UL i dag

Anbefalte innlegg

Fikk timen for et par måneder siden, og jeg er 12 dpo i dag så jeg var litt nervøs for at TR skulle herje vilt. Men tanta har overraskende nok holdt seg unna sålangt. Sliter bare med det stusselige, bittelille, brune spottetrollet!

Grunnen til at jeg hadde timen var mine lange og ustabile sykluser. synes det var greit å sjekke litt. Både livmor og eggstokker så fine ut. Jeg hadde mange egg, riktignok ingen modne akkurat nå (ikke så overraskende ift syklusen). Ville ikke gi meg eggløsningsmedisin, da dette kunne gi meg cyster.

Ettersom jeg har fått to streker på EL-testene de siste dagene (negative gravi-tester!) så var jeg jo litt nysgjerrig da. Han sa selv at livmora var tom. Jeg spurte han om det så ut mensen var underveis. Neeei, dro han på det, var ikke mye slim i livmora så han kunne si det. Da han tok ut UL-stanga så var den litt rød, og da konkluderte han med at mensen var på tur. Men jeg pleier faktisk å blø etter GU og ofte etter sengekos... Det har ikke kommet noe mer rødt etter det...

Altså ikke noe klokere i spire-saken. Skal PRØVE å vente med ny test til onsdag (har to tester da :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6008773-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...