Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 er det noen her som har erfaring med synkende sf mål før fødsel?? jeg har 2 uker til termin og har ikke vokst noe på flere uker. hadde sunket 1cm siden sist uke... var hos jordmor idag og fikk time til ny ul på onsdag... er litt nervøs...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Det er vanlig at sf-målet synker/eller i alle fall ikke stiger de siste ukene, fordi barnet synker lengre ned i bekkenet ditt etter at hodet fester seg. Dersom det skulle vise seg på UL at barnet ditt får i seg for lite næring nå, er den jo såpass klar at det ikke gjør noe om h*n må fødes nå! Tror nok alt er i skjønneste orden med din lille jeg =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Ja, som EliasMams skriver her :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 tusen takk! begynnte å bli litt redd.. inatt så tenkte jeg mye.. kanskje barnet ikke får i seg næring og blir hjerneskadet.. huff!! men i morgen er d ny ul og det går nok bra;) gjør ivertfall ikke noe for meg om hun kommer litt før.. hehe
CecilieTerese Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 helt vanlig, var på ekstra UL i forrige uke for det, mitt flatet helt ut, men alt var fint. har nå 3 dager til terminen. Det blir sånn når babyen kommer lengre og lengre ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå