Gå til innhold

mensen smerter og halsbrann...ikm 26 august.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har på en måte menssmerter..veldig svake da...magen virket hard idag morges...som om d var en klump eller sten nederst i magen...litt tungt på en måte..vanskeli å fårklare..men d var et slaks press der i hvertfal..

jeg spiste et knekkebrød klokken 8, og gikk til skolen..kom tilbake i halv 12 tiden, spiste en grov skive (ginseng energi brød) med philadelphia , ost og skinke på...og et glass sjokolademælk.

så nå har jeg fått halsbrann da...

kan d væøre graviditetsymptom, eller kan d være pågrunn av brødskiva??

Jeg bruker ikke få halsbrann av sjokolademelk, philadelphia, ost skinke eller knekkebrød, så da må d være brødskiva??? men har ike fått halsbrann av den heller før som jeg kan n huske...

har ikm 26 august...hadde el 13 august

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil vite...=)

Skrevet

ja forresten så kjenne rjeg litt småstikking i sidene nederst på magen mot hoftebeina... ikke vond stikking..men litt stikking..mhm..

men er vel bare monsteret som er på vei å melde ankomst...

:@

Skrevet

*mase*

Skrevet

Hei du.

Det er ikke godt å si. Mye kan jo være symptomer på graviditet, men noen ganger er kroppen god til å lure oss. Man vet jo aldri før man tar en test eller at tr kommer. Men lykke til :-)

Skrevet

takk for svar=)

tror kroppen min er flink til å lure meg hvertfall..går bare å gruer meg til ikm nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...