babygullz <3 vilde Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 jeg har på en måte menssmerter..veldig svake da...magen virket hard idag morges...som om d var en klump eller sten nederst i magen...litt tungt på en måte..vanskeli å fårklare..men d var et slaks press der i hvertfal.. jeg spiste et knekkebrød klokken 8, og gikk til skolen..kom tilbake i halv 12 tiden, spiste en grov skive (ginseng energi brød) med philadelphia , ost og skinke på...og et glass sjokolademælk. så nå har jeg fått halsbrann da... kan d væøre graviditetsymptom, eller kan d være pågrunn av brødskiva?? Jeg bruker ikke få halsbrann av sjokolademelk, philadelphia, ost skinke eller knekkebrød, så da må d være brødskiva??? men har ike fått halsbrann av den heller før som jeg kan n huske... har ikm 26 august...hadde el 13 august
babygullz <3 vilde Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 ja forresten så kjenne rjeg litt småstikking i sidene nederst på magen mot hoftebeina... ikke vond stikking..men litt stikking..mhm.. men er vel bare monsteret som er på vei å melde ankomst... :@
~Maja Mor~ Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Hei du. Det er ikke godt å si. Mye kan jo være symptomer på graviditet, men noen ganger er kroppen god til å lure oss. Man vet jo aldri før man tar en test eller at tr kommer. Men lykke til :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 takk for svar=) tror kroppen min er flink til å lure meg hvertfall..går bare å gruer meg til ikm nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå