Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er så heldig å ha verdens nydeligste gutt på 3 1/2 år, men vi ønsker så sårt en liten til. Vi mistet en rett før jul 2005 og jeg har i litt over et år hatt småblødninger før mens. Legene finner ingenting galt, men jeg er likevel redd det skal være noe. Jeg har også sagt opp en jobb jeg ikke trivdes i og går for tiden hjemme (for å ta det med ro, redd jeg mistet pga stress). Usikker på alt: Får vi snart et barn til? er jeg frisk? skal jeg søke meg ut i jobb igjen?

Jeg er født: 230173

Mannen min: 190467

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6008095-kj%C3%A6re-lillevenn-kan-du-se-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Så trist å høre at du mistet, men det var ikke din skyld. Jeg ser du sliter en del med tanker omkring da du mistet, men med tiden kommer du til å slutte å tenke så mye på det, og du kommer til å få det mye bedre.

Jeg får opp et sommerbarn på deg, en lite jente. Og hun kommer litt før termin.

Jeg ser ingen ting galt med deg, og disse småblødningene skal du ikke bry deg noe om. Spiren kommer til å sitte uansett. Og denne gangen sitter den godt;)

Prøv og ikke stresse så mye. Alt kommer til å løse seg:)

Ang jobb, ja jeg ser du kommer til å søke igjen, og jeg ser du kommer til å få jobb, en jobb du kommer til å elske. Men ikke ennå. Og jeg tror det er riktig av deg og vente. bruk tid på deg selv nå.

Lykek til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...