Gå til innhold

God "morgen" alle sammen!!

Anbefalte innlegg

Vet det ikke kan kalles morgen lenger, men har i grunnen akkurat begynt "arbeidsdagen", hvis man kan kalle det det som student! Har jobbet og vært på beina hele helga, så syntes også jeg fortjente en laaang morgen! : )

Nå har de stengt lesesalen vår her pga oppussing, så måtte snike meg under plastikken der oppe for å finne kompendiene mine slik at jeg kan ha en produktiv dag på lesesalen her i stedet. Det vil si etter at jeg er ferdig med å bimme litt og har spist lunsj med en venninne som kommer om en times tid! : )

For øvrig fikk barnets far nesten panikk i går kveld når jeg fortalte at nå er det under 4 mnd til barnet selv dukker opp, og begynte å lete febrilsk i hyller og skap etter skriveblokk (vi har flyttet for noen uker siden, som noen kanskje husker, og sånne skoleting og bøker har ikke fått sin faste plass enda) og penn slik at vi kunne skrive liste!! Haha, syntes han var litt søt jeg da : )

Uansett, håper dere alle har en fortreffelig mandag uten massevis av gravide plager og problemer, men kan nyte magen og dagen i fred og ro!

klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6008079-god-morgen-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! : )

Må bare oppdatere meg litt på det som har skjedd her inne i løpet av helga! Bestilte internett hjemme i forrige uke, men har ingen tiltro til at montøren kommer før mot slutten av de 3-5 ukene det skulle ta å gå oss koblet til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...