lille*engel Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hei! Har tenkt på å kjøpe noe til min sambo- en pappa gave! Ei stund igjen til fødsel ennå, men trenger tips! Flere som har tenkt i disse baner? Er jo så masse snakk omdisse barselgavene til mor- men synes også far trenger en oppmerksomhet!
*tiger* og jenta Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Jeg er enig med deg, så jeg har kjøpt en liten oppmerksomhet til den kommende far... Han får en morgenkåpe med inngravering på ryggen der det står verdens beste far og så skal jeg kjøpe en t-shirt det står pappa på brystet. )
EleResa Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Tror rett og slett jeg skal kjøpe en DVD-spiller til gubben.. Han har mast og mast og drømt om DVD spiller i over ett år nå
komplett familie Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg tenkte aa kjoepe en flaske cognac og oerepropper..... Vanskelig aa skrive da jeg har mistet den norske utgaven paa dataen.... Ser teit ut, men haaper dere forstaar!!!
vi blir 4 :o) Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 det var et fantastisk forslag det siste.. passer perfekt til min kjære også.. takker for tipset )
kimsa Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Hei. Jeg kjøpte det jeg syns passet helt perfekt for oss alle tre. Vi har 80 GB harddisk og han har fylt opp ca 67 GB med musikk,dvs lite plass til bilder. Jeg kjøpte da ekstern harddisk på 300 GB. Den ble han veldig glad i..:-) Måtte gi den på forhånd siden han må flytte musikken over føre fødsel.. Kan annbefales,de selger billig på elkjøp.
Prins&Prinsessa Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Lag en body der det står noe som *jeg og mamma elsker pappa* Da får du vist han for en fantastisk støtte han har vært for deg å han kommer til å bli kjempe glad. Det skal værtfall jeg gjøre Vist du velger å gjøre det kan du bare gå innom en hobby foretning å høre hva du trenger. Skal vist ikke være så vanskelig eller dyrt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 jeg har tenkt å kjøpe et digitalkamera:-) så vi kan ta mange bilder av den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå