Gå til innhold

Oiiii... 100 dager i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, i dag er det 100 dager igjen til termin!!! Dvs ul-termin. menstermin er enda en uke før, og VET når jeg hadde el, så ul-terminen er nok litt feil, men det ville de ikke høre på, så da må jeg bare forholde meg til den da...

Synes tiden har gått så vanvittig fort!!! første gang gikk det så sakte. Men nå har jeg jo snuppa på 13 mnd å ta meg av også da ;O)

I går skulle jeg egentlig gå igjennom alle poser og bager med babytøy som stod på loftet (rydda loft i helgen), for å plukke ut det vi skal ha og rydde bort det andre. Men kjente at jeg IKKE var klar for det i det hele tatt, så satte det bort igjen. Om litt over 3 uker kommer vi hjem fra ferie, så jeg får heller prøve igjen da! Ikke har vi handlet inn noe særlig utstyr heller... Sett på bilstol, og tenkt bittelitt på vogn, men... Rare greier... med snuppa hadde vi kjøpt masse allerede, både vogn, soveplass og bilstol også.

Ikke har vi navn heller, og egentlig føler jeg litt at jeg tror h*n kommer før termin også... Kanksje jeg burde begynne å bli litt stressa???

Ja, ja, gullet er planlagt og ønsket, og kommer når det kommer! Da må vi bare være klare uansett...

*tanker fra snart tobarnsmamma på en "merkedag"* hi,hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så mooroooo da...

jeg har 160dager igjen jeg så jeg har litt lengere tid igjen.. går kun å venter på at den lille skal sparke til meg i magen jeg nå...

ikke tålmodig i det hele tatt nå =)

Skrevet

Grattis!!! dere rekker sikkert utstyret og sånn siden dere vet hva dere må ha og ikke. Vet det er lettere når det ikke er første gangen.

Dette kommer sikkert til å gå veldig bra. Nyt den siste tiden, og god ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...