Circe Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Er tilbake. Fikk beskjed om å ringe sykehuset om blødningene fortsatte. De har sluttet helt igjen nå. Hun skulle ringe de og legge igjen en beskjed der, men sa at jeg allerede var inni systemet der, så jeg kom nok til å komme rett inn. Ble ikke så veldig mye glupere, men visste jo at ikke det er stort hun kan gjøre. Så får bare vente, og håpe at alt er bra. Skal jo uansett på kontroll til sykehuset om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 hei:) Beklager at jeg ikke svarer før,hektisk dag! Godt blødningene har stoppet da, og at du kan ringe direkte til sykehuset er jo betryggende. Du skal se dette går bra. Jeg krysser fingrene for deg!!! Lykke til videre:) Du får prøve å slappe av og tenke positivt. Vet det ikke er lett, men... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 Takk... Det går nok bra. Man må bare tenke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå