lille*engel Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hei! Noen som har slike sko/sandaler? Vil så gjerne ha et par- NÅ! Trenger tips på utsalgssteder- noen med erfaringer? Disse er jo geniale å luffe rundt i... og dødsgode! Har titta litt på ebay- noen som har peiling på hvor lang tid man må regne med i frakt?
Oktobergull06 Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 er det de "helsesko" type skoene du mener, som kommer i ganske sterke farger?? isåfall selges de hvertfall på lille vinkel sko i på majorstua, venninna mi har de, og kan ikke få rosa de nok...
Nitus Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Hei hei! Jeg kjøpte de skoene tidlig i sommer, og det er nok noe av de beste skoene jeg har hatt. Har nesten ikke gått på andre hele sommeren. Bekkenløsningen ble nesten ikke værre etter at jeg begynte å gå på dem. Jeg kjøpte dem på Platou (sportsbutikk i Stavanger) for 398,- I en skobutikk så jeg de kostet 599,-
lille*engel Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2006 Takk takk! Ja, prisene varierer veldig- ser de selges opp til godt over syv hundre kroner- men på nettet kan man få de en god del rimeligere! Men har ikke store erfaringen med netthandel- så tenkte kanskje noen hadde tips og erfaringer....
lille*engel Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 takker- ter en titt med det samme jeg!!
komplett familie Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Til Nitus Hvor i Stavanger ligger den butikken. Har vaert paa utskikk, men uten hell....
Linda - mor til to! Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 dna - butikker skal også ha slike sko )
lille*engel Skrevet 22. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2006 http://www.sweetfeetshoes.co.uk/index.php?main_page=index Nå har jeg fått bestilt:) Gleder mag masse til de kommer. Tenkte jeg skulle legg ut linken i tilfelle flere lurte! Har bestilt meg to par cayman- et par i turkis og et i rosa/fuksia! Hihi- de blir knalle å luffe rundt i mens jeg venter.... på www.rei .com selger de også- og de sender til norge- langt fra alle som gjør dette. Og de kommer på rundt 200 kr (pluss), mot å handle i norske sko- og sportsbutikker- der koster de 699.!!
gerd Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Jeg prøver å bestille til dattera mi.. Noen som skjønner barnestørrelsene? Noen som har scutesmodellen?
lille*engel Skrevet 22. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2006 hei gerd! her finner du størrelsene! Håper det ordner seg! http://www.rei.com/rei/gearshop/sizefinder/footwear.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå