Gå til innhold

Filler`n så vonde kynnere..... må til jordmor

Anbefalte innlegg

må til jordmor i dag, for hun mener at så vondt skal det ikke gjøre...

Er faktisk like vondt nå som da fødselen såvidt startet med junior (noe som jeg egentlig hadde trodd skulle være MYE vondere.)

Hadde en sånn runde for en ukes tid siden også, men det gikk jo over.

ja ja, bedre å sjekke en gang for mye en for lite...

Kjenner ikke noe nedpress eller noe, men fyttirakkeren for noen tak som kommer innimellom.

HAN HAR BARE MED Å HOLDE SEG DER INNE 10-15 UKER TIL HVERTFALL!!!!! (mamman strengt til nurket i maven......)

Fortsetter under...

Fikk en hel haug med kynnere hos jordmoren, så det ble måling og greier.

Ble litt skremt nå, for jeg har 1 cm åpning......

Fikk beskjed om å dra hjem, legge meg på sofane, og gjøre minst mulig nærmeste uka.

Skal tilbake om 3-4 dager for ny sjekk. Og må umiddelbart ta kontakt om det blir værre eller om det blir mistanke om vannavgang/lekasje.

Hun kunne berolige meg litt, var slettes ikke sikkert jeg kom før termin selv om det er litt åpning allerede.

Men jeg blir fulgt opp nå. Så nå blir det full avslapping i heimen her....

Annonse

Blir lett å ta det helt med ro ja ;) Er jo i tipp topp form, og har masse energi så hvis det er noen som trenger litt så bare rop ut.........

Det er det som er så kjipt med å MÅTTE holde seg rolig, men som jordmor sa kan like gjerne gå 14 dager over termin enda....

Blir skikkelig kjedelig å måtte ta det med ro helt til jul da.... Jeg som ikke styrer noe som helst i Desember nei........... Satser på at det går seg til dette :)

Annonse

Oida, Nala123, nå får du virkelig ta vare på deg selv og babyen og bare ligge på sofaen og ta det med ro. Kan ikke ha noe av at nurket kommer for tidlig.

Godt at du får ekstra oppfølging, betryggende.

Lykke til som sofaliggende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...