Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Hadde noen av dere metallsmak i munnen før dere fikk positiv graviditetstest og er metallsmak i munn ganske sikker tegn på at men er gravid???? Og noen som fikk litt småvondt eller ubehag når dere hadde sex altså når han "støta oppi"??? Håper på svar. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Ingen metallsmak her nei. Metallsmak er ikke tegn på sikker graviditet, da jeg hadde dette ved en liten matforgiftning en gang. Først fikk jeg smaken i munnen, deretter ble jeg syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Hei=) hadde/har ikke noen metallsmak i munnen jeg nei, men hadde derimot vondt når han støtet oppi ja..men vil ikke gi deg falske forhåpninger..min mamma sier at det også kan være vondt når man støter oppi hvis man har eggløsning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Ok... Jeg har aldri hatt sånn ubehag når typen min har støti oppi meg. Kan ikke være noe med livmora som utvider seg??? Hører så mye forskjellig. Og metallsmak i munn har jeg hatt den siste uka. Har aldri det ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 har hørt mange gravide som har det:) jo jeg syntes å det var litt ubehagelig de to første mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Til <3Jente22år<3~uke12~ . Kan du prøve å forklare hvordan ubehag det føltes??? Jeg får bare ubehag når vi har sex. Har ikke vondt etterpå. Hadde du noen symptomer før du visste at du var gravid??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Hadde metallsmak i munnen før positiv test ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Du hadde det ja. Kan du huske hvor lenge før du hadde det før du teste positivt??? Er jo ikke vanlig å kjenne metallsmak i munn når man ikke er gravid vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 Fikk først vite at jeg var gravid i dag..men ja har had en snodig metallisk smak i munnen og jeg har had litt vondt under samleie siste 2 ukene.. Så mulig det er tegn på en mulig graviditet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #10 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg får mensmurringer etter sex....Og i begynnelsen når vi har sex så föles det litt vondt når han trenger inn men når jeg blir ordentlig våt så forsvinner det etterhvert...Noen andre som opplever mensmurringer etter sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #11 Del Skrevet 21. august 2006 Til Isis79...har spire!!!!!!!!! Gratulerer så mye med at du fikk vite i dag at du er gravid:=) Så koslig. Jøss. Da kan jeg ha en mulighet. Jeg har aldri hatt sånn ubehag før når han har støta inni meg og ikke hatt denne metall smaken. Vet du hva det kan komme av at det er litt vondt med samleie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 21. august 2006 #12 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! jeg testet positivt i dag, og hatt metallsmak i munnen den siste uken. I tillegg har ikke sex vært like gdt som før. Føler meg hoven og det kan i enkelte stillinger gjøre litt ondt. Men kjenner ingen ting etter jeg har hatt sex. Ellers er jeg kvalm, har pupper som vokser ut av BH og har humørsvininger som en tornado (fant ut det var like greit min forlover reiste på hytten i dag å hentet hjem båten) kansje noen timer for meg selv hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #13 Del Skrevet 21. august 2006 Tror det har med at kroppen blir mer følsom når man blir gravid. Men vanlig samleie er ikke farlig for fosteret...kun hvis man har had blødninger at man bør være forsiktig med det en periode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #14 Del Skrevet 21. august 2006 Gratulerer så masse med positiv test i dag og at du er gravid. Så morro:=) Sånn du beskriver det har jeg det også. Hadde du gått over IKM nå når du fikk positiv test? Jeg testa negativt i går utpå dagen. Derfor er det så rart denne metallsmaken og ubehag når vi har samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå