Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Hei alle min kjære gode BIM og DIB`ere! Alt er bra med oss heldigvis! ;o) Kom heldigvis ikke mere enn v/toalettbesøket i går... Ble helt ute av meg i går... Tusen <3-lig takk for alle lykkeønskninger og tanker! Er så godt å ha dere... Glad i dere alle sammen jeg! )) God klem til alle dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Så bra:) En solkskinnshistorie er alltid velkommen. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Så bra!! En trenger jo støtte i en slik situasjon! Kjempe bra å høre at alt går bra med dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Hei=) SÅ BRA!!!! det var godt å høre...=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Det var bra! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Søren, glemte å "pynte" på nicket mitt. Ingen sladring til noen, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Så bra!!! Ble skikkelig urolig for deg i går og måtte "sladre" til de inne på DIB.... Og nei, Halfway, skal ikke sladre til noen jeg. Ante meg faktisk at det var deg. Begynner å bli mange fra DIB her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå