Gå til innhold

Har sluttet selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

men fysj så mange idioter som blander seg inn i dette. Det er vanskelig å slutte ja. Kommer aldri til å begynne igjen. Dere som aldri har vært avhengige av røyk selv kan holde dere langt borte fra disse sidene. Dere er rett og slett ikke annet en provosernde, og er det hjelpe dere prøver på har det nok desverre motsatt virkning. Stikk av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røykende gravide er det mest provoserende jeg ser og hører om .

Ennå værre er det å se mødre å fedre røyke i samme lokale el bil m barn til stede .

Derfor hakker vi på dere

Skrevet

Men du er jo ganske dum som oppsøker folk du synes er provoserende. Enda værre er det at du hakker på folk som faktisk gjør noe aktivt for å slutte eller ønsker å få litt støtte etter at de har sluttet.

Skrevet

Sånne folk er her og på lignende steder bare fordi de ikke har noen egne liv og fordi de er syke nok i hodet til å få en ekkel tilfredsstillelse over å kunne ødelegge for folk som prøver hardt å forandre seg for å gi barna sine det beste. Bare derfor, desverre.

Skrevet

Det er nok lettere for dere å se for dere at anti-røykerne her inne ikke har noe liv, ingen venner, er stygge og teite osv. Men selvsagt har vi egne liv. Bra liv, til og med. Så hvorfor er vi her? Ja, det er jo faktisk et godt spørsmål. Noen ønsker å provosere, noen ønsker å hjelpe. Men jeg kan si helt sikkert er at vi er IKKE her for å gjøre livet surt for noen som ønsker å forandre seg. Da vil vi heller gjøre livet surt for de som IKKE er interessert i å forandre seg - dvs ikke vil slutte å røyke. For de mødrene finnes dessverre, og de har jeg ikke så dårlig samvittighet over å "plage". Og - med hånden på hjertet - dere mødre som prøver å slutte å røyke - blir ikke dere også provosert når noen sier: "Jeg nekter å tro at røyking er farlig, babyen min har det bra, han/hun kan jo dø av alt mulig annet. Jeg skal fortsette å røyke så lenge jeg vil."

Hvis ikke DETTE er provoserende, er ingenting provoserende.

Avslutter med å poengtere at jeg selvsagt støtter alle mødre som prøver å slutte å røyke - dere er det heldigvis flest av!!

Skrevet

Er lei av provoserende og provoserte folk, gå et annet sted.

Skrevet

Da må vi gå et annet sted sammen, du og jeg, du er jo også provosert... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...