Lilje74 Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Vi har en teutoniavogn, årets modell. Hva har man i baggen? Jeg tenkte lammeskinn + ev. laken under skinnet + dyne... Vi arver en lammeskinnspose som jeg ikke tror passer, men som ev. kan erstatte baggen når det er som kaldest på vinteren + senere når babyen har vokst fra bærebaggen...
Lilje74 Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2006 ps: har vært uten nett i flere dager! Utrolig godt å komme inn her igjen :-)
Lilje74 Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 dytter litt på denne jeg... er på vei ut straks... men kommer sterkere tilbake senere :-) (Bare vi ikke detter ut av nettet igjen...)
Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Hmm..Har også kjøpt Teutonia vogn.. med voksipose, men det blir kanskje dårlig plass i bagen. Man bruker nok den når babyen har vokst fra bagen. Jeg har en liten madrass i bagen, skal kjøpe laken, så blir det vel en dyne oppå babyen.. Tro om det holder utover høsten? Lammeskinn høres lurt ut !
Lilje74 Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2006 Takk for svar :-) Høres ut som om vi tenker ganske likt. Det er bra :-) Jeg har ikke madrass men softbaggen har på en måte en egen madrass og med lammeskinnet bør det bli bra nok har jeg tenkt?! Ja alt trenger egentlig ikke være klart nå... Vi får vel se utover høsten som du sier. :-)
Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Lurt det med lammeskinn, tror jeg løper og kjøper hehe.. Men seriøst husker godt fra jeg var liten, da pleide jeg å ligge på et lammeskinn når jeg så på tv....deilig :0)!!!!!
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Jeg har også tenkt å ha lammmeskinn og dyne over babyen. Har ikke kjøpt vogn enda, men tror valget faller på en Simo kombivogn. Har fått låne VOKSI-pose av en venninne, men (urgh, dette burde jeg ikke si høyt...)likte den ikke noe særlig, så skal prøve å unngå bruk av den... Med mindre min alternative løsning med skinn + dyne ikke holder kulden ute, da... Synes forresten disse VOKSI-posene tar urimelig mye plass i vognene også, jeg!
mor til prins Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 hei. har hørt at lammeskinn er noe fine greier. den hjelper barnet å regulere temperaturen. når det er sommer og varmt gjør den det svalt og kjøligere. når det er kaldt gjør den det lunt og varmt. tror jeg skal kjøpe en selv. jeg har kjøpt en brio kombivogn. har en varmepose som jeg skal ha oppi, men det blir trangt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå