Gå til innhold

Noen som bor i københavn plaese??

♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var der i helgen og glemte en sittepute(har bekkenløsning) på magasin du nord ved kongens nytorv. Den er funnet idag, men jeg måtte reise hjem til oslo i går og får ikke hentet den og de vil ikke sende den!!! in deap shit. denne puten koster nesten 3000 kr og har fått den av hjelpemiddelsentralen.....noen som kan hente den og sende den??? jeg betaler selvfølgelig.....eller evt om noen kjenner noen der???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør inne på gravid i utlandet, der er det mange som bor i Køpenhavnder, (som er norske )

Skrevet

Håper du får svar, det pleier å da å være en del her inne fra Kbh - om ikke alle er på fødestua da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du fått ordnet det? Ellers kan jeg sikkert hjelpe!

Skrevet

Kom på en ting... hvorfor ikke sjekke om DHL kan hente den?? Iallefall undersøke hva det vil koste..........? Bare et forslag.

Skrevet

Prøv å spørre inne på "donor egg/sæd" siden...der er det stadig endel folk som svipper opp og ned til København i forbindelse med inseminering. Lykke til!

Skrevet

Hvor bor du? Hvis du ikke har fått noen til å hente den, kan jeg sende den med min familie som kommer på besøk snart. Men de bor i Oslo.

Klem Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...