Gå til innhold

Tenk at jeg MÅ føde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går det liksom endelig opp for meg at innen kort tid så skal jeg faktisk føde!(termin 31/8). Ikke misfostå altså. Jeg gleder meg kjempe mye til å endelig se babyen vår. Jeg har jo ikke tenkt på annet de siste månedene! Men jeg var på omvisning på føden for 3 uker siden, og da kjente jeg at det var en klam hånd som grep om meg liksom. Forrige gang gruet jeg meg ingenting, men nå vet jeg liksom hva jeg går til. De sier jo at alle fødsler er forskjellig, så jeg håper jeg blir positivt overasket denne gangen!

Er det fler som gruer seg litt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... jeg har termin en liten uke etter deg... og var også på omvisning på sykehuset for litt siden... Satser på at jeg vil føle meg mer fødeklar etterhvert...

Akkurat nå begynner jeg faktisk endelig å føle meg i bedre form etter å ha hvilt og hvilt masse etter at jeg gikk ut i perm... Man skal jo liksom bli mer og mer lei slik at man blir fødeklar... men det gjelder iallefall ikke meg enda...

Skrevet

hehe.. ja, kjenner jeg også gruer meg litt nå, men mest gleder da.. når en del av proppen kom ut igår kveld og jeg hadde rier noen timer før det slapp taket igjen, da kjente jeg nervene stramte seg skikkelig:-) som du sier, vet hva jeg går til, og tanken er ikke alltid like kjekk.. hehe..

Skrevet

Jeg gruer meg til å føde og det er nok mange som oss. Men ungen må jo ut…og jeg har ikke lyst på keisersnitt heller. Akkurat nå prøver jeg å fokusere på at smertene tross alt bare varer i kort tid, mens gleden over barnet bare varer og varer!

Skrevet

Ja det er jo det fokuset man må ha. Positive tanker!

Skrevet

Åh...trodde det bare var meg jeg. Sist gruet jeg meg overhodet ikke, men denne gangen gruer jeg meg som et uvær.

Skrevet

Ombestemt meg jeg. Føde gjør vondt jo!! Tror jeg skal droppe hele greia...

Skrevet

Nei, bare gleder meg jeg :-)

Skrevet

Hehe, ja det hadde tatt seg ut :-)

Skrevet

Da er du jammen i meg heldig! Lykke til!

Skrevet

:-) Lykke til til dere alle som gruer dere! Jeg er førstegangsfødende, og vet ikke hva jeg går til, men klarer ikke grue meg i det hele tatt :-)

Skrevet

jajeg synes det er skummelt å tenke på hvordan babyen skal ut av magen.... jeg kan bare ikke helt forstå det..... men jeg prøver å ikke tenke for mye på det, men så har jeg 6 uker igjen da, i motsetning til du som bare har ei..! går nok opp for meg oxo etter hvert... :/ Lykke til!!

Skrevet

Er andregangsfødende selv, og bare gleder meg, til å føde, hilse på babyen, kunne ligge på magen igjen, etc etc :o)

Har gjort dette før, og vet at det er ikke så ille som mye av det man hører rundt omkring. Enhver fødsel er spesiell, og vi har forskjellige smerteterskler, oppfatning av hva som er vondt og vanskelig, etc.

Så lykke til! :o)

Skrevet

Jeg har ikke gruet meg i det hele tatt før jeg våknet med rier i natt.... DA er det plutselig veldig nær. Har bare gledet meg, men nå må jeg si jeg gruer meg aldri så lite... Men nå er han her snart! Ingen vei tilbake...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er av den litt naive typen og regner med alt ordner seg til slutt, så nei- jeg gruer meg ikke.. *ler* DU skal se at tonen er nok en litt annen når det begynner å sette i gang! DA kommer nervene for full rulle.

Skrevet

Kan godt hende :-) Er også sån at jeg tror alt ordner seg :-) Får se det positive i det da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...