Gå til innhold

Har amming noe å si

Anbefalte innlegg

for bekkenløsningen....???? Er det sånn at mange blir brått bedre når de slutter å amme ??? Eller er dette nok en myte om bekkenløsning? Har ammet i litt over et halvt år nå, og er ikke fremmed for å begynne å trappe ned hvis det kan hjelpe på helsa... Poden har jo begynt å spise en del mat nå, og drikker gjerne erstatning på flaske, og de viktigste mndene med mm er jo passert nå egentlig...

Men hvis dette bare er tull, fortsetter jeg gjerne med ammingen en stund til...

Noen som vet noe om dette ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6006710-har-amming-noe-%C3%A5-si/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest at det ikke er påvist sammenheng, men begge deler er jo homonelt så jeg vet ikke. Amming får jo livmor til å trekke seg sammen f.eks, skulle tro det hjalp på bekkenet også??

Du burde "shoppe" litt behandlere, kanskje du finner en som hjelper deg framover større fart enn nå. Hvis det ikke er framgang kan det være andre som kan hjelpe deg bedre.

vet ikke helt med ammingen, men har du fått tilbake mensen??? Jeg ammet for å unngå å få den tilbake...da den kom ble jeg betraktellig verre i de dagene jeg hadde "besøk" tror egentlig at etterproblemer sitter mer i muskler enn at det er hormonelt betinget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...