Gå til innhold

Hatt besøk som har spist opp alt maten vår ha ha

Anbefalte innlegg

Vi har altså hatt besøk av noe slekt i helga (Et ungt ektepar på 35 år) Jeg er sjokkert!!! Trodde ikke noen kunne spise så mye - vi har ikke mat igjen i huset!!!! Jeg og samboeren min lo så vi grein i går når de hadde dratt!!! Trodde liksom det var jeg som skulle spise litt ekstra nå som jeg har en bolle i ovnen, men der tok jeg feil gitt!!!!

I tillegg så skjønner altså ikke disse to hvorfor de er så overvektige!!?????? Nei, si det liksom!!! Ja ja, måtte bare si det så dere ser at det er ikke sant at gravide er de som propper i seg.... ;)

Fortsetter under...

Det var helt utrolig.. I samme øyeblikk som vi satte på potetene til middag i går så åpna de en stor pose med noe potetchips greier!!???

Og de måtte kjøpe seg mat TO ganger når vi var i byen i FIRE timer... Da hadde de nettopp spist frokost før vi dro!!!

Ja ja, det fikk meg til å føle meg som en sylfide som spiste som en mus (Og det vet vi jo at egentlig ikke stemmer), men det var litt surt når det ikke var en liten ostebit engang igjen til meg i dag da jeg skulle på jobb..... Får vel dra innom butikken på vei hjem ja... Ha ha, skulle ikke gått an altså....

Annonse

når jeg er på besøk,så blir jeg alltid oppfordret til å spise mer og mer og mer og mer... ikke at jeg gidder...men man skal jo ikke ta det helt bokstaveligtalt.

kan være de var sultne?

eller kanskje de var på grete rode? da skal man jo spise hver 2 time.

men tror ikke chips går inn i dieten..

Oi, veldig å sultne da :) Hehe, heldige som ikke blir fete, men jeg synes det er uhøflig å spise folk ut av huset. Greit å vise at man liker maten, men ikke dermed spise til man ser mann med ljåen.

Kremt, sitter her med dårlig samvittighet for å ha spist en youghurt og fire nystekte boller..kremt, men jeg er jo i eget hus da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...