Gå til innhold

noen andre som flyttet til 2.trimester???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. Jeg er er 12+1 i dag og har akkurat flyttet over her. Og lurte på om det var andre her inne som er kommet ca like langt?

Jeg har forløpig termin 6.mars. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Jeg er 12+5, og har termin 8.mars : ) Hvordan er formen din?

Skrevet

Hei..

Kom hit på lørdagen..

Termin 4 mars..

Jeg har foresten bursdag selv den 6 mars da((;

Skrevet

Heisann

jeg har også termin 6.mars og ny her på 2.tri

Skrevet

Heisann! Ny her også....jeg har termin 8. mars. Flere fra Hedmark som nettopp har flyttet over???

Skrevet

Hallo ja.. Jeg flyttet over i dag.. Og jeg har termin 6 mars... Vi blir endel i mars vi da skjønner jeg... Bor i Bergen jeg

Skrevet

hei alle sammen!

Så gøy at det er flere av oss som er kommet like langt i svangerskapet. Hvor i landet holder dere til da? Skal vi presentere oss litt eller?

Jeg er 28, gift, bosatt i Kristiansand. gravid med førstemann (eller førstedame!!).

Hos legen i dag, han var litt i tvil om han ville lytte etter hjertelyd med dopler, i og med at det vanligvis ikke er så lett å høre før uke 13-14. (Hvis ikke vi hørte noe, ville bare jeg blitt mer bekymret)

Men han prøvde, og jammen hørte vi ikke to hjertelyder; min i sakte tempo og barnets i hurtig tempo! Ble så vanvittig glad! Har vært ganske nervøs av meg i og med at det er for tidlig til å kunne kjenne noen spark eller liknende, og dermed var dette første gang jeg virkelighar fått føle at det faktisk er et bitte lite vesen inni meg. 9 cm står det på sida mi! Vanvittig sprøtt! Noen andre som har noe å dele?

Sååååååå glad i dag!!

Skrevet

Da kan jeg skjønne at du er glad ja,, Å høre hjertelyden er en veldig flott opplevelse..

Jeg er 29år, gift, har en datter på 1,5år fra før og bor i Bergen. Jeg har også hørt hjertelyden til knøttet mitt.. Det var så herlig å få en bekreftelse på at hjertet banker og den lever i magen min...

Ha en nydelig dag jenter!!

Skrevet

Skal til første legeundersøkelse i morgen, gleder meg. Dette er min andre graviditet, har ei jente på 2 år fra før.

Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo

Håper på å få høre hjertelyden imorgen!

Så fint å få følge dere igjennom disse laaaang ukene framover! Jeg har tror terninen min er 7 mars, men den kan nokk bli flyttet noen dager fram når jeg kommer til UL.

Er litt usikker på hvor i uke 12 jeg er da? Men følte at det var dagen idag at jeg kunne hoppe over på 2 trimester :-)

lykke til jenter!!

Skrevet

Hei på dere! Kommer over her jeg også 29 år,gift,fra Kristiansand men bosatt i Vennesla, stasjonsvogn, stakittgjerde og labrador med termin 6 mars. Har ei jente på 13 mnd fra før.

Skrevet

Hei jenter:0)

Jeg har også kommet over, kom over om fredagen jeg:o) Jeg skulle egentlig ikke kommet før neste uke, men var på ul på fredag å ble flyttet 16 dager frem, så i steden da for å være 10 uker på vei den dagen, var jeg 12+1:) Jeg har foreløpig termin 2 mars:) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)

Eller så er jeg en jente på snart 25 år, med en datter på 4 og en samboer som jeg har vært sammens med snart 61/2 år, vi har et lite hus i Fredrikstad, med 2 biler og en stor hage:)

Lykke til så lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...