Gå til innhold

God måren damer..=) No Har Eg Testet.......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var synd.. Krysser fingrene for deg jeg. =)

Men er vel kansje sånn at når man ønsker noe veldig sterkt, så kjenner man både det ene og det andre.. Har hatt det litt sånn før jeg. Men er jo ikke så lett å ikke tenke på det, når man vil det så sterkt. :)

Håper testen din blir positiv. =)

Kommer vel an på om du har testet med test som kan brukes før ikm, men uansett så er de vel ikke 100 % sikre før etter ikm pga mengden med hcg som stiger for hver dag. Og dette er vel individuelt fra person til person om hvor mye mengde hcg man har helt i begynnelsen.

Jeg ville nok tatt en ny test uansett 1 dag etter ikm dersom tr ikke kommer. Personlig ville jeg ikke testet før 1 dag etter ikm uansett for å slippe usikkerheten, kan liksom stole mer på testen etter ikm, og slappe mer av dersom den er negativ også. Men vet at mange ikke er så tålmodige som "flinke" meg..hehe..

Jeg skal krysse fingrene for at du er gravid jeg, lykke til:)

Annonse

Testet lørdag, veldig negativ. Hmmm. Får håpe det var for tidlig. Jeg har ikm i dag eller i morgen har jeg kommet fram til. Spotter bittelitt, men mindre enn vanlig. Men - har ingen andre symptomer, så jeg er nok ikke gravid.

Lykke til med testing senere i uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...