Gå til innhold

Dere som venter nr.2


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller kanskje nr.3 el.4.

 

Kan noen fortelle meg hvor like/forskjellig svangersakpene er/var?

 

Jeg venter nr.2. Ved første graviditet hadde jeg noe sinnsykt vondt i magen.(voksesmerter nede i lysken). Nå kjenner jeg ingenting.

Hører også at magen skal komme så fort ved nr2, men her lar den vente på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr 2. Dette sv er totalt ulikt det første. Helt ulike symptomer. Første sv hadde jeg så og si ingen symptomer....Nå er jeg ustoppelig kvalm, trøtt, kvisete... u name it......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr to i mars, er mye mer kvalm nå, med første mann hadde jeg så å si ingen plager, bare svimmel, noe jeg ikke er nå, så det er to vidt forskjellige svangerskap så langt! Kanskje det blir en jente denne gang: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter nr to i mars jeg også...har ikke vært så mye kvalm denna gangen,føler meg i ganske god form egentlig...har ikke fått noe mage heller, er 12 uker idag...

 

detta svangerskapet er motsatt av det forrige,da fikk vi jente,så kanskje de er gutt denne gangen. blir spennende å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjenner dere disse voksesmertene?

Er ganske vanlig å kjenne ligamentene eller hva det heter i første svangerskap. Men nå kjenner jeg ingenting. Er redd det ikke vokser som normalt.

 

Hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer 2, og jeg har ikke voksesmerter denne gangen. Har kjent noe der nede av og til i det siste, ellers ingenting. Håper at det er normalt.

Ellers er det de samme symptomene som forrige gang: kvalm/brekninger, ømme bryster og veeeeeldig trøtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt 2. barn, og dette svangerskapet er veldig anerledes. Første gang spøy jeg 24/7 i ut i 5 svangerskapsmnd. Hadde ikke stikninger i magen, men tisset desto mer og var stuptrøtt. Førstemann ble en gutt:)

 

Denne gangen er jeg langt fra så kvalm, jeg er faktisk i ganske god form. Kvalmen kommer en gang i mellom, spesielt ved lukten av nyvasket, vått tøy:-/. Men denne gangen har jeg stikninger, og tisser ikke sånn som ved første svangerskap, og ikke er jeg trøtt, bare sliten:) Håper på jente denne gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...