Gå til innhold

Flere Hadelendinger her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det blir artig=) kult at du og skal på det på gran da litt lettere når man vet hvem noen er=) gleder meg til og mørte dere i morgen jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo jenter!!

Nå har det vært aktivitet her ser jeg! Så koselig. Har nettopp lest gjennom alle innleggene for å få litt oversikt ikveld over hvem kommer, skal komme med en oversikt etter at jeg har fått skrevet og sortert litt.

Gleder meg til ikveld!!

*Line*

Skrevet

Hei igjen!!

Nå har jeg lest gjennom alt og notert info om alle her. Litt usikker på hvor mange som kommer men vi er 5 - 6 stk. Litt usikker på 2, så vi blir iallefall 4.

Vi er:

*Line_sommerfugl: 27 år i oktober, 1. baby (jente), termin: 24.02.07, bor Brandbu, fødested: Ringerrike.

*Go`gutten skal bli storebror: 29 år, gutt på 4 1/2 fra før venter nå jente i begynnelsen av mars (tror jeg), bor Brandbu, fødested: Ringerrike.

*Mary venter: 24 år i november, 1. baby, termin: 21.02.07, bor Roa, fødested: Gjøvik.

*Nurket vårt 15. mars: 24 år, 1. baby, termin: 15.03.07, bor Jaren, fødested: Rikshospitalet.

*Marthemi: 31 år, 1. baby, termin: 21.01.07, bor Brandbu, fødested: Ringerrike. Kommer hvis hun ikke må jobbe overtid.

*Silje_i: 21 år, 2. baby, bor Brandbu. Skrev at hun kom i midten av september, men har ikke hørt noe etter det. Håper du kommer! : )

Dessuten har vi:

*Atlje: 21 år, 1. baby, termin 28.01.07, bor Grua. Har ikke sagt om hun kommer! Møt opp! : )

Bare fyll ut andre opplysninger eller rett meg om jeg har skrevet noe feil!

: )

Og så ønsker vi Marthe velkommen i april når hun flytter nedover hit. Hold kontakten. Kan få email adr mi om du ønsker det! : )

Da sees vi ikveld, jenter!

Var forresten på Trygdekontor møtet igår - egentlig mest pga sambo pga han er selvstendig. Tror også jeg er satt opp på nettverksgruppe (som det heter) på Gran i oktober, men husker ikke datoen.

Skrevet

ei vennine av meg som skal ha i november skulle kansje ta seg en tur i kveld=)

Skrevet

om en time nå jenter møtes vi gleder meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...