Gå til innhold

Flere Hadelendinger her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Høres bra ut at vi planlegger et møte/treff nærmere oss.

Jeg skal på UL 11.okt. på riksen. Valgte der pga venner og familie.

Men vi kan godt ha treffet før det for min del. Men kan ikke svare på når jeg kan før over helgen, er for øyeblikket på ferie på Andenes i Nordland. Men er hjemme igjen til mandag, kommer tilbake med når det passer for meg da. men tror nok jeg kan stortsett når som helst :o)

Så dere som jobber kan jo kanskje sette en tid...

Er ikke så kjent med stedene rundtomkring oss. Har bare vært å spist på Isabella noen ganger. Men dere vet kanskje om noe dere andre som har bodd litt lenger på dette ganske øde stedet :o)

Koselig om vi får til noe...Gleder meg allerede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du velger Riksen. Det hadde vel egentlig vært mitt valg nummer en også. Så heldig du er som har fått plass der også!!

Noen flere som er med på treff i oktober??

God helg alle sammen og håper at formen fortsatt er bra for alle!! Formen min har steget myyyye de siste to ukene og det er såå deilig. Jobber, og det fungerer så bra.

*Line*

Skrevet

hei igjen. Har vært litt på farten så jeg har ikke fått vært her på en stund. Formen min har blitt veldig mye bedre og endelig kan jeg glede meg over å være gravid. Leste at dere hadde tenkt til å ha et treff på hadeland, og det hadde vært veldig gøy, siden vi er en 4-5 jenter. Hvis det skal være på kveldstid er det mange som treffes på Lung i brandbu. Kina restaurant med billig og god mat. Bare er forslag!!! Vi burde prøve å få til et møte snart..

Skrevet

Hei!

Det hørtes ut som et godt forslag! Kveldstid er iallefall best for meg. Kan komme nærmere tilbake til tidspunkt. Hadde vært fint å treffe dere alle sammen.

Min form har også plutselig blitt totalt forandret og det er så deilig. Ikke så trøtt, bare helt ubetydelig kvalm og masse energi til å jobbe og farte rundt. : ) Nå er det så fint å være gravid! Gleder meg til ultralyd en 26.09. Teller dagene nå!

Vi snakkes nærmere her inne!

Ha en fin uke alle sammen!

Klem Line 16 + 4 idag

Skrevet

dytter denne oppover igjen... : )

Skrevet

Nå har jeg satt opp et forslag til møte i Brandbu 5 oktober. Hadde vært moro om alle kunne komme!! : )

Skrevet

jeg har prata med mannen min og han jobber dagen den dagen så da kan jeg være med. Gleder meg til å møte dere...

Skrevet

Det er kjempe fint!! Satser på at det kommer noen flere, men jeg møter om du kommer! : )

Spennende. Blir fint å møte flere gravide i nærheten.

Skrevet

Hei

5. okt. hørtes bra ut her også. Hvor hadde dere tenkt å møtes?

Gleder meg masse til å møte flere her oppe...

Skrevet

Hei og velkommen hjem fra tur!

Fint at du også kommer, da blir vi iallefall 4 stk. Ligger mer informasjon på BiM treff sidene. Men har satt opp 5.oktober kl 1900 på Lung.

Sees da, men vi prates sikkert før det her inne!!

Ha en fin helg!

Skrevet

skal bli koselig å hilse på dere =) kjedelig å gå hjemme hele dagen å ikke ha noe å finne på=)

jeg kan jo fortelle raskt om meg selv til dere jeg ikke vet hem er=) jeg er 23 år fyller 24 i november bor på roa og har bodd her i mange år=) er sammen med en kar som fyller 40 år nå i desember å dette er vårt første barn. jobber i matbutikk men har vært sykemeldt siden 20 juni og regner med at jeg blir det resten av svangerskapet og=) det var litt om meg=)

Skrevet

Jeg gleder meg også veldig til å treffes. Hvis det er noen som finner ut allikevel at de ikke kan, så si fra så prøver vi bare å bytte om slik at det passer for alle!

Har en uke igjen til ultralyd og jeg gleder meg veldig!! Håper at de kan se om det er gutt eller jente - er så spent på kjønnet. Skal til jordmor foran andre gang imorgen og sambo skal være med for første gang. Håper han kan få høre hjertelyden også!

Skrevet

så spennende,vært på ekstra kontroll i dag jeg hos legen pga høyt blodtrykk og det har takk og lov sunket litt igjen =) gleder meg og til neste mandag da det er ul på gjøvik=) spent på kjønn jeg å,bare håper de ser det =)

Skrevet

Fint at det hadde sunket da. Er belastende med alle sånne ekstra ting. Synes det er nok å bekymre seg over. : ) Blir skuffa om de ikke ser det på ultralyd hos meg også. Da må jeg ta en ekstra tror jeg.

Skrevet

Hei hei!

Lenge siden jeg har vært inne her nå, for det har vært så mye som har skjedd!

Så koselig at dere har fått ordnet treff da! Siden jeg bare er en ex-hadelending, så får jeg holde meg til treffene her på Gjøvik. Hadde vært veldig koselig å hilse på dere, men blir litt langt å kjøre:)

Jeg har forresten vært på ultralyd i dag, og vi skal få en liten jente! Alt var bra, og hun turnet rundt der inne! Kjempegøy var det!

Ble det Roma tur på dere da?

Skrevet

Hallo igjen!!

Du er hjertelig velkommen om du er innom gamle trakter... Du har kanskje foreldrene dine her. Vi er blitt en liten gjeng fra traktene her omkring så det blir spennende med treff.

Gratulerer med jenta!!! Ble terminen din flyttet noe eller? Jeg skal om akkurat en uke og gleder meg vilt. Hørte hjertelyd hos jordmor idag, 140 sterke tydelige slag. Og Symfyse - Fundus målet var over det grønne feltet, så kanskje jeg er lenger på vei enn jeg tror. Kjenner livmor helt ved navlen og det var visst litt tidlig md tanke på at jeg "bare" er 17 + 5 idag!! Men vi får se!

Blir tur til Roma fra 17 - 20 oktober. Kjempe dyr tur, men det er helt sikkert verdt det!! : )

Skrevet

Åh, er det ikke en helt utrolig deilig følelse å få høre hjertelyden?! Og gled deg til ultralyd- det var så fantastisk og gøy! Terminen ble satt en uke senere, så da er vi faktisk akkurat like langt på vei. Ny termin ble 25. feb. Ble egentlig litt overrasket for alle komenterer den store magen min, og det var snakk om tvillinger, så det blir jo kjempe spennende og få høre hva de sier om din termin.

Så koselig med Roma tur da, og ja, det blir helt sikkert verdt det! Man må nyte litt kjærestetid også før man plutselig er 3:)

Skrevet

gratis med jenta som er på vei=) skal du føde på gjøvik eller boms? jeg har å termin 24 februar

Skrevet

hei hei!

Takk takk! Jepp, jeg skal føde på Gjøvik. Virker som det er en godt utstyrt fødeavdeling hvor de tilbyr både akupunktur, og en ny type epidural hvor man faktisk kan gå og stå. Også har de 2 familierom hvor mor, far og barn får sove sammen de første to døgnene! Du da? Gjøvik eller Ringerike? Tror det har blitt veldig fint der også. Hvis det er Gjøvik så kan det jo hende vi treffes?! hehe.... Men godt det er en liten stund til enda:)

Skrevet

blir nok gjøvik her å s¨å da kan vi jo ta vært vårt familie rom hehe=) joda men jeg syns det går sakte jeg da=) er så spent på hvordan den lille ser ut

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å føde på Gjøvik også!! : )

Har enda ikke vært på ultralyd så terminen min er ikke helt sikker enda, men hos jordmor så var jeg over det grønne feltet på symfyse - fundus målet i uke 18, og da var jeg 17 + 5. Så det hadde vært fint å bli skøvet litt frem. : )

Hjertelyden er alltid så betryggende å høre. Var sterk og fin og på 140 slag. Så vi får se om det er en gutt eller en liten jente til tirsdagen. Har liksom mage følelse av jente og drømmer at det er en jente, men samtidig vet jeg at det er veeeldig sterke guttegener på min sambo sin side.

Har dere fått med dere at de åpner ny Babyshop i Hønefoss idag- hvor de har tilbud nå en uke på div utstyr.

Skrevet

jeg får vite om mandagen jeg da(kansje) juhuuu. ja du får bli med på gjøvik hehe=) har mage følese av gutt jeg da men alle andre sier jente å viss jeg følger det som har vært før blir det jente,mormor har først to jenter og en gutt mamma har to gutter og ei jente brodern har først to jenter og så en gutt før siste jenta og yngste broren har to gutter så er liksom annen hver gang her=) på siden til sambo er det tre jenter hus mormoren hans så er det en jente og to gutter hos moren hans og broren har tvillinger en jente og en gutt og en gutt til mens søsteren har tre gutter og ei jente så dette blir spennende=) men navnene er klare å da er jo alt i orden=)

ja så det i avisa,godt vi slipper reise så langt=)

går det bra på jobben om dagen da?

Skrevet

Dere har iallefall stor familie. Heldig. Vi har liten familie. Sambo er enebarn. Det er litt synd synes jeg. Jeg har jo ingen av mine i nærheten. Synes det er litt trist nå som vi snart får babyen vår.

Det går bra på jobben. Klarer å begrense tempoet selv om det er litt vanskelig til tider. Vi står og går mesteparten av dagen og igår hadde jeg skikkelig langvarig kynner og ble litt skremt av det. Gikk heldigvis over. Må bare bli flinkere til å sette meg ned oftere. Har ikke hatt kynnere siden. Synes det er litt tidlig også siden jeg bare er 18 uker.

Hvordan er formen din? Og dere andre?

Skrevet

Hei på dere!! Godt ¨høre at det fortsatt går bra på jobben. Jeg begynte å denne uka i 33% stilling. 3 dager i uka -4 timer om dagen og det har vært passe. Ellers er formen kjempe bra , blir fort sliten og må sove litt på dagen ellers klager jeg ikke. Var å hørte hjerte lyd på mandagen , men denne babyen ligger godt gjemt så vanskelig å høre antall slag. Gleder meg veldi til ultralyd den 4 okt. Og gleder meg veldig til å møte dere på Lung den 5 okt. Kjenner dere mye liv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...