Gå til innhold

Flere Hadelendinger her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er deilig å være en del av samfunnet, så jeg kommer til å jobbe så lenge jeg klarer. 12 timers uke er jo bedre enn ingenting. Har fått tilrettelegge min egen turnus så jeg velger selv hvordan jobbeuka mi skal være og det er kjempe deilig. Jobber ikke mer enn to dager i strekk.

Ja vil at de skal være helt sikre. Kommer nok ikke til å bare kjøpe blått eller rosa ut fra det de sier.

Hvordan utfører du pendel testen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Da er vi tilbake fra London, og vi har hatt det kjempe fint! Bare kosa oss med masse god mat, vært på musikal og fotballkamp, og selvsagt shoppa litt da. Kan værtfall anbefales, selv om man blir fullstendig utslitt i beina av all traskingen!

Så koselig at dere skal på tur også. Veldig deilig å bare nyte hverandre litt nå, før man plutselig har en liten en som krever sitt.

Har du tenkt noe mer på BIM-treffet da? Synes fortsatt det er litt skummelt, men hadde jo sikkert vært veldig ok og utveksle litt erfaringer og tanker.

Skrevet

jeg tar en tråd gjennom ringen min, legger meg ned og legger ringen i navelen.Så holder jeg i tråden og løfter den rolig opp, litt over navelen. Hvis den går i sirkel er det en jente , går den trem og tilbake er det en gutt. Den har stemt på mange, men tok feil på 1 av 4 på vennina mi. Bare morsomt å prøve...Jeg syns selv det er godt å ikke ha for stort press på meg ang vakter på jobbe, så jeg får også velge arbeidstid selv. Og jeg skal være en ansatt som går oppå de andre ,. Men hvis jeg kjenner for å jobbe mer får jeg lov til det etterhvert.. Men hvis det er tegn til fortidlig fødsel igjen , må jeg ligge de siste månedene og da er jeg redd tiden blir lang...

Skrevet

Hei!!

Så fint at dere har hatt en fin tur. Vi driver og tenker veldig på hvor vi skal dra. Jeg kunne tenke meg London, men sambo har ikke så lyst, Han vil dra et sted hvor det fortsatt er litt varmt med muligheter for strand, og jeg vil en opplevelseferie i storby. Så vi må finne en kombinasjon. Har snakket om sør - Frankrike et sted, men det skal jo ikke koste all verden heller. Har jo mer enn nok å bruke penger på nå framover. : )

Har ikke tenkt så veldig mye mer på treffet. Er litt skummelt også synes jeg. Vet du om flere som skal?

Skrevet

Jeg skal prøve ring testen etterpå. Har prøvd en gang, men da ble det både sirkler og frem og tilbake. Kanskje vi får tvekjønnet baby??!! : ) Ja du må være forsiktig. Ingen ønsker å føde for tidlig, og å ligge helt rolig de siste månedene hørtes veeldig kjedelig ut.

Har du tenkt deg på BiM treff 7. september i Gjøvik?

Skrevet

når på dagen er det da? Jeg skal på foreldre møte på kvelden så hvis det er sent kan jeg ikke. Men det hadde vært gøy å være med . Har du tenkt deg dit?

Skrevet

Tror det er kl 19 inne på cc. Jeg vet ikke helt enda. Husker ikke om jeg jobber den dagen - begynner ny turnus imorgen. Så jeg må sjekke. Sikkert veldig hyggelig når man først har møtt opp.

Tok ring testen igår forresten og det var tydelige sirkler. Vi har lyst på en av hver så det er samme hva vi får først, men en liten jente hadde vært veldig stas...

Skrevet

hei line jeg bor på roa jeg

Skrevet

Hei!

Så fint! Vi har akkurat samme termin - ganske rart. 24.02 2007 - gleder meg til den datoen, men synes det er veldig leenge til. Hvor skal du føde? Når skal du på ultralyd?

Skrevet

på gjøvik skal jeg du da? skal på ul den 25 denne mnd men har vært oppover en tur alt og=) når skal du på ul da

Skrevet

Hønefoss tror jeg.. har ikke bestemt meg enda -skal iallefall dit på ultralyd den 26.09.

Skrevet

kunne vært artig å bli bedre kjent med deg kjenner ikke så mange her på hadeland selv om jeg har bodd her i mange år

Skrevet

Ja, varmt var det ikke i London. Men hva meed Barcelona da? Der er det jo både strender og storby! Har ikke vært der, men har bare hørt positive ting.

Når var det du skulle ha ultralyd? Vil dere vite kjønnet da? Vi har fått time den 18. sept, så nå har jeg nedtelling. Gleder meg aller mest, men er litt nervøs også. Og forhåpentligvis kan de se om det blir gutt eller jente- åh, det blir jo kjempe spennende.

Går det bra å jobbe igjen da?

Skrevet

vi skal hvite hva det blir=)

Skrevet

vi vil også gjerne det. Men jeg har en sterk følelse på at vi får gutt, mens mannen min tror det er jente! Uansett så er det viktigste at babyen er frisk, og vi blir selvfølgelig like glad uansett kjønn!

Skrevet

hehe akkurat sånn er det her å jeg sier gutt typen sier jente hehe

Skrevet

du får si fra om du skal dra. Hvis du reiser er det mulig jeg blir med. og dropper foreldremøte. Mer hyggelig og trygt når vi kan reise flere sammen.. det begynner 1730...

Skrevet

Ja det hadde vært hyggelig. Jeg kjenner iallefall ikke så mange her. : ) Hvor gammel er du? Hvor jobber du?

Jeg er 26 (27 i oktober) og jobber på Radiumhospitalet i Oslo. Så jeg kjører forbi Roa nesten daglig. Er sykmeldt 20 % nå da pga lang kjørevei og at jeg var veldig kvalm og elendig i begynnelsen av svangerskapet, men nå er formen bra. Blir bare litt fortere sliten enn vanlig. Jeg er sambo og han er odelsgutt. Derfor jeg har havna her på Brandbu. Dette er vårt første barn, men vi har en labrador på litt over ett år som fungerer som baby nå : ).

Skrevet

Har vært i Barcelona ellers så hadde det vært et suupert alternativ! Har lyst til å reise et sted jeg ikke har vært. Tror vi ender i Roma jeg. Har du vært der?

Skal til ultralyd på Hønefoss 26 september. Gleder meg veldig! Er litt nervøs jeg også. Leste dette innlegget her om lille Clara. Jeg gråt kjempe lenge etterpå - utrolig trist historie. Vi vil vite kjønnet - har egentlig aldri vært noe alternativ å ikke vite. Synes det er greit siden alt er så nytt - mye å kjøpe inn og så synes jeg det er litt vanskelig å finne et navn som jeg virkelig liker.

Tror ikke jeg får dratt på BiM treffet. Jeg har dag vakt og jeg er ikke hjemme før fem - halv seks og da rekker jeg bare å snu i døra her. Blir mer sliten av alle aktiviteter for tiden så jeg tror nok ikke jeg orker. Vi kan jo ordne vårt eget treff også. : )

Skrevet

Har ikke vært i Roma, men har hørt at det er helt fantastisk og veldig romantisk! Får håpe det blir tur da!

Huff ja, jeg leste også den historien. Helt forferdelig, og det kom en del tårer her også. Man skjønner at det faktisk ikke er en selvfølge å få et friskt barn.

Tror nok ikke jeg drar heller, men vi får se. Litt ubestemmelig om dagen! Og som du sier, vi kan alltids ordne vårt eget:)

Skrevet

Ja vi satser på å dra. Har fått ferie i uke 42 før det blir alt for kaldt, og før jeg blir alt for stor. : ) Bør jo liksom orke litt når man først drar på en sånn tur. Så får vi håpe vi finner noen billige billetter og et hyggelig hotell.

Har faktisk tenkt å prøve meg på en styrke time nå.. Gruer meg litt - har ikke trena styrke siden før sommeren. Trener dere?

Skrevet

trente en del aerobic og styrke før sommeren, men nå blir det mest turgåing. Men jeg har problemer med ryggen, og fått henvisning til vannjogging for gravide. Var på første time fredag, og det virker egentlig veldig bra. Man får i allefall brukt noen muskler man ikke får på land, og samtidig mykt opp litt stive ledd!

Skrevet

Åh det hørtes deilig ut. Har tenkt til å begynne og svømme. Vet ikke om det er noen treningstilbud her i nærheten i basseng. Håper det.

Gikk bra på styrke timen, men det begrenser seg veldig hvor mye man orker å ta i. Er ikke den helt opptimale treningen merket jeg, men bedre enn ingenting. Er litt lei av å gå tur for tiden. Gjorde jo ikke annet i sommer. : ) Men jeg må jo bare for vi har jo hund og han krever sitt.

Skrevet

hei alle dere!

Leste akkurat innleggene her, og fikk veldig lyst til å få kontakt med noen av dere.

Jeg flyttet selv til Jaren for ett år siden sammen med samboeren min og vår lille jack russel terrier. Vi bor for øyeblikket hos min svigermor, for vi holder på å bygge hus på oversiden av riksveien på Jaren. Og vi venter vår første lille baby 15. Mars. (bare håper huset er ferdig til da :o) )

Kjenner ingen her oppe bortsett fra et vennepar som flyttet hit samtidig som oss, de bor på Trulsrudfeltet.

Jeg og samboeren min er begge fra oslo, han født og oppvokst på Grefsen og jeg innflytter da jeg var 9 år på Vinderen.

Samboeren min kjører trikk i oslo, så han pendler. Men er akkurat nå sykemeldt. Jeg er bare hjemme. Har slitt med dårlige knær i maaange år, så har egentlig vært "sykemeldt" siden jeg sluttet videregående. Begynner faktisk å bli litt bedre, så håper å få meg jobb når babyen blir stor nok til det. men foreløpig er jeg "hjemmeværende".

Har glemt å si at jeg er 24, og samboer 26.

Håper vi kan klare å treffes en gang vi som bor her oppe. Jeg syns det er litt skummelt med sånne treff, når man ikke kjenner noen. men hadde vi funnet en tid og sted hadde jeg nok klart å tvinge meg til å komme. :o)

Er jo fryktelig stusselig å bo her oppe uten å kjenne noen. Og siden vi alle vente babyer hadde det jo vært kjempemorsomt.

Skrevet

Hei!!

Velkommen hit! Så bra å høre at det er flere i samme i situasjon. Tror vi må ordne et Hadelandstreff i nærmeste fremtid. Jeg har litt lyst til å vente til etter jeg har vært på ultralyd. Så jeg liksom er helt helt sikker : ). Skal dit 26. september. Når skal du og hvor?

Vi kan prøve og få til et treff i begynnelsen av oktober... Hva synes dere om det?? Vet ikke helt hvor...er jo ikke akkurat flust med koselige cafeer her på kveldstid. : ) Det passer for meg i hele uke 40. Noen forslag??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...