*2 søte små* Skrevet 23. september 2006 Forfatter #76 Skrevet 23. september 2006 Jeg kjenner ikke noe liv enda. Men jeg bruker ikke så mye tid til å kjenne etter heller enda. Regner med at jeg merker det når babyen er sterk nok. Du har vel kjent en stund som har vært gjennom dette før? Er iallefall det jeg har hørt. : ) Ja det blir koselig å møtes - vet ikke om Lung er det fineste stedet i nærheten men det er iallefall plass nok der. : )
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 23. september 2006 #77 Skrevet 23. september 2006 formen min går veldig opp og ned,går å er veldig trøtt om dagen =) men det er vel ikke unormalt =) godt du klarer å begrense arbeidet ditt,må være forsiktig vettu =) har aldri vært inne der vi skal møtes på den 5 men helt sikkert koselig der=) gleder meg i allefall veldig til møte deg og de andre=)
*2 søte små* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #78 Skrevet 24. september 2006 Lung er en vanlig kina restaurant - ikke noe fancy i det hele tatt. Men de har billig og grei mat der og masse plass til alle oss med magene... : )
go`gutten +go`jenta Skrevet 24. september 2006 #79 Skrevet 24. september 2006 Når passer det at vi møtes? hva passer best? For meg passer alt fra 18-20 . Hvor mange blir vi?
*2 søte små* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #80 Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg skrev kl 19.00 på BiM treff sidene, men jeg fleksibel i og med at jeg har fri den dagen. Vi er foreløpig fem stk. Håper det er flere som kommer, men det er jo en begynnelse iallefall. Kanskje greit å ikke være alt for mange også. Har bare to dager til ultralyd og jeg er sååååå spent.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 24. september 2006 #81 Skrevet 24. september 2006 jeg har bare noen timer igjen å holder påå dø her jeg sitter det bare kribbler i maaagen min
go`gutten +go`jenta Skrevet 24. september 2006 #82 Skrevet 24. september 2006 kl 19 passer bra. er veldig missunlig på dere, skal først på ul neste onsdag. kan nesten ikke vente...Skal endelig få se det lille nurket, og ikke minst kanskje få se hvilket kjønn det er.. Er veldig spent denne gangen.. babyen lå så gjemt at jeg ikke har fått vite hvor høyt hjerteslagene lå på. noen som tror de vet hva de får....
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 25. september 2006 #83 Skrevet 25. september 2006 endelig har jeg sett den lille=) jordmor ville ikke fortelle ang kjønn for hun var ikke sikker,men syns selv det så ut som ei lita jente,skal tilbake i januar å gleder meg til det kansje jeg da får svar på om jeg så rett=) babyen veier 270 gram og var ca 20 cm å ny termin er den 21.02.07
*2 søte små* Skrevet 26. september 2006 Forfatter #84 Skrevet 26. september 2006 Så kjedelig at hun ikke ville fortelle kjønnet. Vi hadde en suuuper jordmor som faktisk har samme etternavn som meg og samme forbokstav og etternavn som mamma og farmor så det var litt morsomt. Håper det er hun som tar imot var datter om 4 -5 mnd. : ) Ellers har jeg blitt skikkelig svimmel i det siste. Føler nesten at jeg svimer av når jeg reiser meg vanlig opp fra en stol. Ble sykemeldt i to dager nå da for å se om det bedrer seg, Ubehagelig er det iallefall. Har dere hatt det slik? Og gikk det over fort??
Marthemi Skrevet 26. september 2006 #85 Skrevet 26. september 2006 Hei Line Jeg bor på Brandbu jeg....Termin er 21.01.07
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 26. september 2006 #86 Skrevet 26. september 2006 kommer du på treffen våres???? har termin på dagen en mnd før meg du
*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #87 Skrevet 27. september 2006 Hei Marthemi!! Så koselig at vi er enda flere magedamer i Brandbu. Vi har tenkt til å treffes på Lung den 5. oktober kl 1900!! Vi blir 5 stk tror og håper jeg, og det hadde vært TOPP om du ville komme også. : ) Vi har ikke møttes før vi andre heller så alt er like skummelt og spennende for alle. Fortell litt om deg selv! Hvor gammel, hvor jobber du osv!
Marthemi Skrevet 27. september 2006 #88 Skrevet 27. september 2006 Hei Line Bor på Markafeltet, er samboer og snart 31 år. Det er første gangen jeg er gravid, så alt er nytt, spennende og litt skummelt...Jeg gjør som deg, jobber i Oslo, så jeg pendler jeg også. Lurer litt på om jeg skal møte opp på Lung til uka...morsomt å møte andre gravide. Veit ikke om så mange som skal ha barn jeg heller, selv om jeg er fra Hadeland, så det hadde vært litt gøy:o) Må ta et lite forbehold, mulig jeg må jobbe overtid:o(
*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #89 Skrevet 27. september 2006 Ja det vet du alt om kø og lang vei til jobben. Jeg er sykmeldt 20 % jeg da pga lang reisevei og turnus jobbing. Det hadde vært kjempe koselig om du kom en tur. Vi sitter vel der i noen timer tenker jeg så om du ikke kan akkurat 19, så er det bare å møte opp. Regner med at vi setter opp et nytt møte med en gang, så du får bare følge med her inne hvis du ikke rekker det. Vi har jo (dessverre) en stund til før gullungene kommer ut. : )Skal du til Gjøvik eller Ringerrike?
Marthemi Skrevet 27. september 2006 #90 Skrevet 27. september 2006 Jeg skal til Ringerike. Synes det er koseligere der enn på Gjøvik....du skulle også på Ringerike, eller?
*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #91 Skrevet 27. september 2006 Ja jeg skal til Ringerrike. Var der på ultralyd igår og ble tatt kjempe godt i mot og alt var rent og fint. Så også at pleierne gikk jevnlig rundt og hjalp nybakte mødre med ammingen. Hva vet du ellers om Ringerrike?
Marthemi Skrevet 27. september 2006 #92 Skrevet 27. september 2006 Syntes også vi ble tatt veldig godt i mot! Jordmoren var kjempehyggelig! Må inn til UL en gang til....morkaken lå så langt ned at de ville sjekke om den hadde blitt med livmoren opp....noe jeg håper den har gjort i november når vi skal dit.. Jeg vet desverre veldig lite om sykehuset.... Kom til å tenke på en ting.....har du spilt fotball på Bjørklund skole en gang?
*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #93 Skrevet 27. september 2006 Ja stemmer.. men bare en gang. Ble liksom ikke noe mer etter det av en eller annen grunn. Er du venninne av Marianne?
Marthemi Skrevet 27. september 2006 #94 Skrevet 27. september 2006 Da vet jeg hvem du er... Kom plutselig til å tenke at ei som var med på trening som ikke var fra Hadeland og som var sykepleier...Ja, venninne av Marianne. Nei, var vanskelig å få med mange nok folk, så da ble det ikke mere trening...var det dere som skulle til Sør-Amerika eller noe sånt tru?? Mulig jeg blander litt nå.
*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #95 Skrevet 27. september 2006 Stemmer det - vi var 5 uker i Brasil i feb - mars. Jeg skal til Marianne til fredagen for gutta drar på camping tur til Beitostølen. Da får jeg sikkert høre mer om deg. : )
go`gutten +go`jenta Skrevet 27. september 2006 #96 Skrevet 27. september 2006 hei line. En arbeidskollega av meg har termin den 16 bebruar, og er også inne på disse sidene, Men vet ikke om hun skrivere så mange innlegg. Hun ville også være med ut å spise. Så da kan det jo være at vi blir en ca 6 stk. Gleder meg også til å møte dere alle...
Marthemi Skrevet 27. september 2006 #97 Skrevet 27. september 2006 Mulig samboeren min skal være med til Beitostølen også.....lenge siden jeg har snakket med Marianne. Hilse henne!!
*2 søte små* Skrevet 28. september 2006 Forfatter #98 Skrevet 28. september 2006 Ja jeg skal hilse. Til Go'guttens mamma : ) - får vel høre det ordentlige navnet ditt snart forhåpentligvis: så fint at vi blir flere. Oppfordrer alle til å ta med gravide venninner og kjente hvis de vil. Kan ta med gutta også de som vil selvfølgelig hvis de har lyst. Min sambo blir nok ikke med! : ) Skal vi reservere bord? Tror ikke det for plassen sin del...vi ser vel hvem som skal hvor og antageligvis. Det synes iallefall på meg! : )
Siril&Tord sin mamma Skrevet 28. september 2006 #99 Skrevet 28. september 2006 hei min kjære line.. jasså, så du er her ja.. ikke sett deg her inne før nå.. jeg er jo gravid da, men dessverre så bor jeg i halden.. men synes det er veldig kult at vi fikk inner tier begge to nesten på likt da.. skulle så veldig ønske at du ikke bodde så langt unna, men vi er jo flinke til å holde kontakten likevel.. tenk, 2 november i år, så har vi kjent hverandre i 27år.. prates plutselig igjen.. klemz
*2 søte små* Skrevet 28. september 2006 Forfatter #100 Skrevet 28. september 2006 Ja det er veldig koselig. Du kan bare være med på treff 5. oktober her hvis du vil!! : ) Vi sees 21 oktober iallefall. Klem tilbake!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå