Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg har nå hatt diare ganske lenge, den er ikke helt pløsete hele tiden, men uansett diareaktig ! Er dette farlig ? Er nå i min 37ende uke..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Vet ikke om det er så farlig... men du må jo være jævlig sår i ræva??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Hva er den bakenforliggende grunnen til at du har diare? er du ellers i grei form?feber?spiser? første bud erstatt væsketapet...drikk masse, gjerne tilsatt litt salt og søtt om du ikke får i deg særlig mye annet. Forøvrig synes jeg diare i tre uker var lenge hvis du ikke selv kjenner til årsaken.......... Barnet i magen din blir ikke påvirket av diaren såfremt du ikke er så dårlig at du er dehydrert...........
tira fødte 24/08 Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 man skal ikke gå med diare i mere enn 3-4 dager sammenhengende. da kan det tyde på at noe er i gjære nede i magen din. ville nok ringt legen jeg. kan jo være pga graviditeten din, men ville uansett sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå