Gå til innhold

flere som venter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her da, 10 dager til terminen, føler at all modning har stått stille den siste uken..... litt kynnere i går, ikke sett noen slimpropp, ingen rier, hadde løs mage i dag tidlig og litt "desformet" ansikt (samboeren min påpekte at jeg så litt annerledes ut i dag). Husker at venninnen min fikk litt opphovnet ansikt de siste dagene før fødsel...kan jo håpe, mens terminen var i går...tror jeg skal begynne med disse bringebærkapslene i dag..Har veldig lyst til å møte min lille datter snart!!!

Har heldigvis litt å drive med siden jeg jobber ennå, har trappet litt ned.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Jeg venter også, har 9 dager til termin, føler også at det er "lite som skjer" akkuratt nå. Hadde i forrige uke masse kynnere, menssmerter i rygg/ mage og tegningsblødning, men nå står det stille...Jeg er utålmodig nå, føler det er på tide at jeg også får møte den lille snart!!

Lykke til; tenker på deg; håper at det skjer noe snart:)

Skrevet

Veeeeeeenter her også, seks dager til termin. Ingen tegn på noe som helst her. Håper jordmor kan si noe senere i dag. Jeg begynte på de kapslene for litt siden men har ikke merket noen endringer som følge av disse. Men de skal jo være styrkende på livmoren da så det er jo godt for noe :)

Vil gjerne hilse på baby nå, gleder meg mere enn jeg gjorde til julaften som liten :)

Skrevet

jeg har også 10 dager igjen til termin, og har begynnt å vente. har ikke opplevd denne ventetiden før. forrige gang fødte jeg fortidlig. I går lurte jeg litt på om det skulle skje noe! Hadde kynnere eller rier(hvet ikke helt hva det var) i hele går med nøyaktig 8 minutters mellomrom, men i natt har jeg sovet så godt som bare den. Har ikke kjent noe særlig i dag. Jeg støvsugde i stad og da begynte det litt igjen. Herregud jeg grue gleder meg!!! Gleder meg til å se den lille gutten vår, men det er jo så vondt å føde!!

Skrevet

Venter og venter jeg også. Begynner å bli skikkelig utålmodig. 13 dager til termin, men håper jo på at han kommer litt før denne gangen siden det er nr 2... På den annen side gikk jeg 10 dager over med nr 1, og kan fint gå inntil en uke over denne gangen også, i følge jordmor.

Dårlig med tegn her i gården, ingen slimpropp, tegningsblødning, regelmessige kynnere eller noe som kan ligne fortgang i tilnærmingen til fødsel. Løs i magen og vondt i lysken, litt mensmurring, nedpress, men intet nytt og spennende.

Lurer litt på hvor langt modningen har kommet, skal til jordmor i morgen, men vet ikke om jeg tør sjekke, av frykt for å bli skuffet.

Sutre, sutre, vil også se babyen min snart!

Skrevet

venter som bare det her også, 9 dager over termin og ingen tegn til at noe er i gjære i det hele tatt....håper jeg slipper å bli satt i gang.. Vi får bare prøve å være tålmodige.. Lykke til alle sammen!

Skrevet

15 dager igjen til termindato her... I følge mine planer kommer hun ikke før den datoen... Synes foreløpig det er deilig å ha litt tid i ro og fred for meg selv til å pusle litt + lese en god bok, og er ikke heeelt fødeklar ennå ;-)

Skrevet

snakker om sola...... fikk besøk, fikk fortalt at jeg har føde ansikt, merket at det var litt hovent i dag.....nå har jeg hatt diare siden jeg stod opp og nå kom det jammen noen kraftige tak i masgen også.... kan jo håpe!!

godt å se at det er flere her som veeeeeenter......

Skrevet

Jeg venter også VELDIG!!! Har 7 dager igjen til termin, og kan nesten ikke vent etil å få møte vår lille skjønne datter. Det må bare skj snart, kjenne rjeg...for jeg er klar. Har veldig mye kynnere, som egentlig er blitt lengre og kraftigere den siste uka, med litt mensmurringer i, men ingen slimpropp, ingen rier og vet ingenting om modningen der nede =( Mamma og min farmor kommenterte noe "desformert" ansikt på meg også i dag, og det hadde jeg sist også de dagene før ELias ble født. SÅ jeg håper jo.

Har gått på bringebærbladkapsler i 2 uker nå, og i dag har jeg tatt en overdose av dem bare for å se hva som skjer (eller OM det skjer noe!). Er lei av å vente nå, og klar for å komme i gang med fødsel! Er spent også på åssen det blir denne gangen i forhold til sist.

Lykke til - vi får holde hverandre oppdatert da!

Skrevet

Snakker om å vente....her går jeg 2 dager på overtid! Frem til lørdag som var telte jeg ned, men nå svever liksom fødedatoen i løse lufta. Blir ganske ustabil i humøret ved å gå å vente slik. Kjenner menssmerter innimellom, men har verken sett slimpropp, blod, fødeansikt, rier, løs mage eller noe annet som skulle gi meg store forhåpninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...