nurkimagen.com Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hvor store mager har dere? er det godt synlig? sliter litt med å få bukseknappen igjen for min del...:)Men den funker ennå!!
Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Ja, kjenner meg igjen. Nokon få bukser passar, men andre har eg pakka vekk. Magen er synleg no, men eg har født før for 20 mnd sidan. Er forresten 14+4 i dag.
Fjerdemann på vei Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Jeg er 13+5, men her er magen godt synlig, og det er ikke alle buksene som passer lenger. Men jeg fødte for 15 mnd siden, så magen kom vel fortere på grunn av det.
Har fire go`inger Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg er 14+6 dager og all jeansen er pakket vekk. Synes magen står rimelig bra ut - men andre har visst ikke fått det med seg.... Jeg har iallefall lagt på meg 4 kg og føler selv det synes skikkelig. Jeg fødte for 16 måneder siden, så magen gir vel fortere etter av den grunn også
tessa4? Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Hei! Sliter med bukseknappen her også ja :-) men det er jo så herlig å endelig kunne se den.Har to fra før, på 7 og 9, så det er lenge siden sist kan du si. Kjenner dere forresten noe liv? Jeg er bare litt nysgjerrig. Jeg kjenner det både høyt oppe på høyre side og nede på venstre...Kan ikke huske det var så tydelig så tidlig de andre gangene... Ha en fin dag alle sammen!!
nurkimagen.com Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 Selv er jeg 14+1 idag. Artig, ser ut som det er mange av oss som har nesten jevnaldrende fra før. Jeg fødte for 20 mnd siden, og kjenner meg igjen at magen kom fortere andre gang:) Formen er også bra, så dette er gøy!
vimsa 79 Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 heisann, er 15 uker på vei og magen er bra synlig. passer ingen av mine bukser lenger, selv ikke di som var for store til meg før jeg ble gravid. frustrerende...
Har fire go`inger Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Hei tessa3 Kjente liv på fredag som var - er 14+6 i dag. Men har ikke kjent noe siden. Jeg kjente ikke så mye liv i mitt forrige svangerskap og kjente det sent, da morkaken lå foran.
tessa4? Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Hei lyf22. Er 14+6 jeg også idag...Hmmm nå blir jeg litt nervøs.Har nemlig mistanker om det kanskje kan være flere der inne!!!Har fått kommentar om det fra flere hold allerede...En anelse spent på kontrollen hos jordmor neste tirsdag ja :-)
guttemamman:) Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 samme her!!!! buksene er trange, magen er stor, hehe... Jeg sverger til mammabukser, det er så godt med det myke stoffet over magen:)))
Har fire go`inger Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Hei tessa3 Skjønner at du er spent ja..Jeg har tenkt på det med tvillinger selv, da søstrene mine er eneggede tvillinger. Det er visst arvelig å få tvillinger, men såvidt jeg vet er det i annenhvert ledd....Hadde vært gøy med tvillinger, men når man har en datter som er under to år, når neste blir født kan det bli strevsomt. Lykke til hos jordmor. Det er vel ikke sålenge til ordinær ultralyd heller?.Jeg skal 12. september, gleder meg.
tessa4? Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Hei hei... Mye å gjøre på jobb,så ting tar litt tid.Jo er spent ja.Tenker nok at det må du også være,med tanke på at du har søstre som er tvillinger.Det kan forekomme i hvert ledd.Mannen min har lillesøstre som er tvillinger og moren har søsken som er tvillinger.Der har det hittil vært at den som ikke er tvilling selv får tvillinger. Har ikke fått time til UL enda.Jordmor skal ordne det...Gleder meg masse til det ja:-) alltid like kjekt å se nurkene som ligger der inne. Du må ha lykke til du også :-)
Gjest Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 Jeg er 14+4, og magen har absolutt meldt sin ankomst. De fleste buksene har blitt litt vel trange i livet, og jeg har også begynt med mammabukser. De er utrolig behagelige, også får man en veldig fin,liten mage i de:)
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 14+4 i dag jeg også. Alle de "vanlige" buksene mine er pakket bort. Gåt bare ikke å bruke dem lenger... Er førstegangs og har lurt et par uker på om det er liv jeg kjenner. Men nå lurer jeg ikke lenger... det er så absolutt den lille som romsterer der inne... Masse som bobler etc... godt å kjenne - men er klar over at jeg er heldig som kjenner det så tidlig.
Gjest Skrevet 21. august 2006 #15 Skrevet 21. august 2006 Her kan du se min mage i uke 14 og 15 ) http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/442649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå