Gå til innhold

andre som har quinny freestyle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller andre med erfaringer med denne vogna? skal bruke den til oktober barn og er litt redd det blir trangt om plass til voksi pose i den litle baggen? nåken som har prøvd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt quinny freestyle 3XL comfort, vogna står ennå på stua:)

venter vår lille prins 5.november.

Var selv litt usikker ang størrelsen på baggen- men vi skal bruke min samboers gamle skinnpose( den han brukte som barn)- og den passer godt oppi baggen!

Mulig det kan bli litt trangt med en voksi- men det finnes jo også andre typer poser....

Vogna angrer jeg iallefall ikke på- ennå!

Håper du finner ut av det.

Skrevet

Vi har kjøpt en teutonia-vogn, men plassen er vel sånn ca. den samme. Arver en gammel lammeskinnspose... Tror ikke den vil passe nedi vognen... men man kan vel bruke lammeskinnspose eller voksiposeistedenfor baggen?

Vil gjerne ha tips om dette jeg også... Vi fikk vognen i går... 15 dager igjen nå, så det var jammen på tide...

Jeg tenkte å ha lammeskinn som laken nedi baggen + dyne... Hva sier de erfarne?

Skrevet

hei! takk for svar.. har ikkje fått vogna i hus enda, så venter spennt.. håper på at eg ikkje har gjort eit dårli kjøp:)

Skrevet

Har også 3xl-vogna, tror nok lammeskinnsposen min blir i største laget(trangt) nedi, men har tenkt å bruke lammeskinn som knøttet skal ligge på i vogna og så dyne med ullteppe over, evt tynt ullteppe under dyna, å så er det jo trekk å ha over igjen også så tror egentlig det skal bli varmt nok. Så lenge man passer på at det er lunt og dyna og sånn er varme på forhånd før man legger baby nedi tror jeg det går greit. Skal da ikke ut å trille om det 10 minus heller....

Ei venninne av meg fikk baby i fjor vinter, og hun brukte 3xl med lammeskinnspose i uten problemer, men så var gutten hennes veldig liten når han ble født da.. Når det ble vår brukte hun sittedelen med lammeskinnspose(med hull til seler) HAr aldir hørt annet enn at hun har hatt positivt å si om vogna, så da regner jeg med at det skal gå greit for meg også. Finnes da alltids løsninger på ting og tang?

Skrevet

Hei. Min freestyle står i stuen, og jeg beundrer den hver dag!:) Hadde en voksipose fra før som jeg har prøvd i vognen, synes den ble for stor! Så vi kjøpte en deilig dunpose som passer akkurat (teutonia heter posen)

Du kan sikkert bruke voksiposen helt i starten men etter hvert blir d nok litt liten plass til barnet..

Skrevet

Vi har kjøpt Quinny posen til å ha oppi. Den passer akkurat! Tror det er dun, litt usikker....

Vi brukte laaaaang tid på å bestemme oss for denne vognen, men er veldig fornøyd med at vi til slutt valgte den. Den står fortsatt i stua da...

Skrevet

Jeg har også denne vognen, og tror nok voksiposen blir litt for stor. De fleste poser er nok for store....Vi fikk anbefalt lammeullskinn og dundyne, og heller bruke et ullpledd i tillegg på kalde vinterdager. Denne vognen er jo egentlig beregnet på litt sydligere breddegrader, men vi er veldig glade for at vi kjøpte den, så får vi heller ha i bruk sportsdelen med en god pose i etterhvert hvis den skulle vise seg å være litt liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...